1.Bölüm"Romantikse Olur"

103 27 10
                                    

Meral ,Aynur ve Berille her zamanki dörtlüyü kurmuş ortak sınavlara hazırlanıyorduk.Sınıftakilerle hiç bir zaman çok yakın bir bağlantımız olmadı.Aynuruda pek sevmiyordum,şişko kız sinirlerimi bozuyor her boku kendinin iyi bildiğini sanıyordu. Merale pek bir sözüm yok kendi halinde zavallıcığım ,sadece çok konuşuyor .Berile gelirsek sanki biri benden habersiz beni klonlamış ikizim olsa bu kadar benzemezdik ,düşüncelerimiz tepkilerimiz hatta aşk hayatımız bile...

Sevgili Havva hoca kimya dersinde beynimizi sikerken bizde sıkıldığımız için Berille yazışıyorduk.Kendinden büyük biriyle ilişki yaşadığı için yara almış psikolojisi bozulmuştu.Destek olmaya çalışıyordum,Aynur ve Meral kızı anlamamakta diretiyor daha çok yıpranmasına sebep oluyorlardı ve ben o iki orospuya dayanamıyordum ,merhanet lütfen biraz....

2Hafta sonra Berille öğle yemeğinde;

Gömülmüş tostlarımıza abanırken Batuhan'ın iğrenç espirilerine maruz kalıyorduk.Son lokmamıda aceleyle ağzıma attığımda bana da bulaştı .

"Yavaş ve be kızım,hayvan gibi oldun!" Sinir bozucu piç! Tamam kabul ediyorum biraz balık etli olabilirim ama kesinlikle hayvan gibi değilim.

"Kes sesini piç!"diyerek çıkıştım genelde tatlı kız konumunda olduğum için gülüp geçeceğimi sanmış olabilirdi ama reglyim ben tamam mı ? kimse üzerime gelmesin benim ,yeter !

"Dengesiz"diye söylendi Beril. Omuz silktim , sinirlerim alt üsttü ve ağlamak istiyordum.Mertten gelen özür mesajını cevaplamadan sildim ve telefonumu kapatıp deri ceketimin iç kısmındaki cebe soktum.Hava minicik okul eteği ve incecik muz çoraptan kıçımı buz kütlesine çevirebilecek kadar soğuktu.Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alığ dışarı verdim ve sıcak buharın soğuk havada oluşturduğu sıradan ama yaşadığımı hissettiren mükemmel görüntüsüne baktım.

"İyi hissetmiyordum"diye mırıldandım.Beril dudaklarını büzdü,onuda üzmüştüm.Zaten bu sıralar herkesi üzüyordum.

"Mert mi ?" Mert eski sevgilim.Harika ilişkim şiddetli kıskançlık krizleriyle son bulmuştu.Lisenin ilk gününden beri surat asıyor gereksiz yere trip yapıyordu,seviyordum ama gururumu zedelemeye başladığını hissettiğmde bitirmiştim.Uzun zaman sonra yalnızlık ağır geliyordu.Mert'in gecenin bir yarısı yazdığı sabah okuduğum mesajlar beni mutlu ediyordu,sorunlarımızı paylaşıyorduk.Hiç olmasa da sığındığım bir koyumdu.

"Ne Mert'i bee" diye ağızımı orospular gibi yaydım.Oha yani.Birbirimize bakıp kıkırdadık.Okul binasının önündeyken yanımıza ultra hayvan Hakan damladı,pis köylü!Yanağımdan makas alarak sırıttı.Şişko!

"Naber kızlar"Sanane mal sanane.Açık konuşayım çocuğu seviyordum ama bazen beni deli ediyor.

"İyi Hakan"Trip yapıyordum ,ben Hakan'a trip yapıyordum.Gerçi canım sıkıldığında sınıftaki herkese trip yapıyordum.

"Sana bir şey söyleyeceğim Melek ,bir çocuk var arkadaşım senden çok hoşlanmış ne dersin ?" Pardon! Hakanın arkadaşından ne bok olabilir ki? Kesin oda pis şişkonun biridir.Yinede merak etmiştim.

"Kimmiş o ?"

"Kim olduğunu bırak şimdi sen ne dersin ? Boşta mısın ?" Salak lan bu ,süzme salak.Kim olmadığını bilmeden ne diye tamam diyeceksem! Bk yine ergen damarlarımı tutturdular.Siz benimle dalga geçer gibi iş yaparsanız ben sizinle harbiden dalga geçerim şekerim.

"Romantikse olur" diye kıkırdadım.Bizim okulda romantik birinin olması fahişenin bakire olması kadar imkansızdı.Döndüm ve binaya girdim.Berilde hızlı adımlarıma eşlik etti.Sınıfa ulaşana dek arkamızda bıraktığımız Hakana güldük. 

Sırama yerleşip kitaplarımı çıkardım ,şükürler olsun ki edebiyat dersi vardı.O sırada Hakan ve Batuhan da sınıfa geldiler Beril Aynurla konuşmaya dalmıştı ve bende yalnızdım.

Hakan gelip elini omzuma attı ,ses çıkarmadım.Arsızca sırıttım.

"Melek baksana bir dakika " Btuhan ve salak halleri.

"Ne var?"Of çok sertim.Kolumdan tutup pencereye sürükledi.Ve benim meşhur kahveyi elime döküp bir hafta acıdan kıvranmama neden olan şeker şey ve tayfası.

"Romantikten çok biraz öküz gibi ama hoşlanmış be kızım ciddi misin istememekte ?" Ciddi miydim ?

MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin