Odata ajunsi in biroul directorului,incepe morala.
Y:Domnule director,nu imi veti da nici o pedeapsa,nici mie,nici lui,nu ne veti suspenta.
D:Cine zice?
Y:Domnule,eu in aceasta scoala stiu tot ce misca,nu cred ca oamenii ar fii fericiti sa afle ca directorul lor face din cand in cand Videochat cu eleve ale scolii in sala de biologie in fiecare Sambata la ora 00:00.Sau daca sunteti de alta parere,sunt mai mult ca sigur ca o sa imi scape aceasta informatie.termin propozitia ranjind
D:Dar...cum...ai..
Y:Aflat?Pai simplu,stiu tot ce misca,doar v-am zis.
D:Posti pleca,dar Ayato,vei fi...
Y:Nț Nț Nț....pe amandoi ne lasati sa plecam...deoarece bataia nu a avut loc niciodata...nu?
D:D-daa..
Y:Ma bucur ca ne-am inteles.Hai...Ayato.
Dupa ce iesim din birou ma indrept spee clasa mea,dar il aud pe Ayato strigandu-ma.
Ay:Hei...de ce mi-ai luat apararea?
Y:Te consider....interesant.spun si ii fac cu ochiul,plecand.Ayato pov
Se intoarce si pleaca...mama ce cur are,de la spate zici ca-i fata.Dar ce prost suntt am uitat sa ma prezint.Sunt Ayato Nakamura,am 18 ani,1.80 inaltime,par negru cu cateva suvite gri,ochi de un verde deschis spre galben si sunt Bi...aia e.
Iar baiatul ala ma intriga,trebuie sa il fac al meu...dooaaarrrr al MEU.
Se suna si ma indrept spre clasa,mai tarziu o sa merg la Rin acasa,cica are si un frate mai mic cu un an.Sper sa fie de treaba piticania de frati-su.
.
.
.
.
.
.
.
.
Toata ziua numai la El m-am gandit,acum sunt cu Rin in masina si mergem le el acasa sa ne uitam la meci.Am parcat in fata casei lui,dar din interior se aude muzica,foarte tare.Ma uit la Rin si nu pare impresionat,tot ce zice este:
R:Iar a venit Haruka cu Yuukio,o sa fie numai taraboi.
Yuurio...imi suna tare cunoscut.Cand intram in casa,dam de doi tipi,unul la bustul gol,care sta cu spatele...nu se poate...e baiatul de la liceu,mmm si ce bine arata fara tricou...Gata Ayato,ti-o scoli singur.Iar celalalt este in boxeri cu tricou pe el si sort de bucatarie roz si tipa la Yuukio sa dea muzica mai incet.Este o imagine chiar hilara.
Cand ne observa,ne saluta si se intorc la tipetele de mai devreme.
R:Gata liniste!
Dar ei continua cearta.
R:LINISTE AM SPUS FUTU-VA IN CUR CA MA DOARE CAPU!
Se face liniste..prea liniste.
R:Haruka...comanda tu o pizza si tu,Yuukio da muzica mai incet macar si du-te in penultima camera de pe hol cu Ayato si aduceti cateva sticle de acolo!Eu o sa strang pe aici.
H+Ay+Y:Da,sa traiti!
Hmm eu si Yuukio singuri,intr-o camera si el la bustul gol,ziua asta e din ce in ce mai buna.
Odata intrati in camera,inchid usa si il lipesc pu Yuukio de perete.
-Stii,arati chiar bine fara tricou,spun eu ranjind.
Dar ce spune el,ma lasa fara cuvinte.
-Stii,si tie ti-ar sta foarte bine...spune zambind inocent,dar si pervers in acelasi timp si imi da tricoul jos.Ne apropiem usor si.....