Capitolul 4

639 37 0
                                    

Din perspectiva lui Yuukio

Se apropie usor si fix cand buzele noastre aproape se suprapun,eu rosind mai ceva ca o tomata.Dar cand sa se intample,cel mai frumos sarut,ne striga Haruka,Ayato maraie usor si isi lipeste buzele de lobul urechii mele,muscandu-ma in acelasi timp de acesta,eu icnind,iar acesfa imi sopteste pe un ton aspru si al dracu de pervers
A:Acum ai scapat,data viitoare nu mai ai acelasi noroc.
Eu rosesc si ma intorc catre raft sa iau cateva sticle de alchool,dar simt o mana pe spatele meu,nu o iau in seama si continui sa incerc sa ajung la raft.Mana lui Ayato coboara usor pe spatele meu si deodata simt o durere a bucii mele stangi.
A:Ah ce fund ai...mmmm
Zice el aproape de urechea mea.
Y:Lasa asta si ajuta-ma sa iau sticleleeee.
A:Bine ,bine,chiar daca imi placea privelistea.
Eu rosesc si mai rau la cele auzite
A:Mmmm ce excitant esti cand rosesti
Eu nu il iau in seama si continui sa ma intind dupa sticla dar el decat ridica mana si ia sticla chiar cand era sa pun mana pe ea.
Y:Heiiii aproape o luam...mphm
Nu apuc sa termin de vorbit ca simt o pereche de buze moi care ma saruta,deschid ochii si il vad pe Ayato cu o sticla intr-o mana si tinandu-ma de spate,eu ma prind de gatul lui adancind sarutul,iar el lasa sticla jos si ma salta in bratele sale.Ne sarutam pana lipsa de aer isi face aparitia ne despartim usor.
A:Nu stiam ca poti sa saruti asa bine...ah
Il musc usor de gat lasandu-i un semn de toata frumusetea.
Y:Acum esti al meu.Spun eu afisand o fata nevinovata
A:Nu mai face fata aia.
Y:Dar de ce?
A:Pentru ca ma excita ca naiba.spune si eu ma uit la umflatura din pantalonii lui.Si nimeni nu o sa ma mai rezolve.
Y:Daca vrei si poti,asteapta pana la 12 moaptea apoi vino la mine in camera.Doar daca tu cu adevarat vrei.Zpun eu luând cate o sticla in fiecare mana si iesind din camera.

Drăguț și pervers((ATENȚIE CARTE BoyXBoy))Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum