Capitolul 6🔞

895 38 1
                                    

Yuurio imi adanceste tot mai mult erectia in gura ,lingand-o si sugand-o ca pe o acadea,cu aroma lui preferata.
A:Ahhh..mhhph...ah..Yuri-Ah-Yuurio,m-mai repede ahh...
Yuurio geme infundat atunci cand ii prind parul in pumn indemnandu-l sa ma ia mai mult in gura,mai adanc.Si la naiba ce bine se simte..
A:O-o sa imi .....d-au drumul...Ah..
Gemetele mele se intensifica tot mai mult,pana cand imi dau drumul cu un ultim geamat lung si gros,odata descatusat de lanturile placerii carnale..
A:Acum e randul meu!
Il pun pe Yuurio pe pat,cu mine deasupra lui si lingandu-i si sugandui gatul,in acelasi timp jucandu-ma cu erectia lui,este doar a mea...jucaria mea favorita.Cobor cu sarutarile pe gat si ii las semne ca mai apoi sa ii alint locurile ranite cu organul meu umed.Ii depun sarutari umede din ce in ce mai jos pana ajung la mugurasii lui intariti si incep sa ii alint,sa ii musc si sa ii sug cu o pofta nemaipomenita,auzindu-i gemetele de placere,organul meu devine din ce in ce mai erect.
Y:Grabeste-te...ah..sau o sa ahmm..imi dau drum-ul-ah.
Nu mai astept sa spuna a doua oara ca imi scot vibratorul ma-sii din mine si il trag intr-un sarut carnal,atat de erotic,limba mea incepe sa se joace cu organul lui umed,creînd un dans mult dorit.Ne despartim zgomotos si ii bag in gura doua degete,iar cu cealalta mana ma joc la intrarea lui umeda.
A:Mmm Yuurio esti atat de stramt..
Y:Mphm..ymppphh
Incearca sa imi scoata degetele din gura dar atunci ii apuc strans penisul si ii zic.
A:Daca vrei sa continui...spun intimp ce ii strang,frec si apoi eliberez penisul...si daca vrei sa nu te doara...spun si introduc un deget in el...imi vei umezi chiar tu degetele.
El da din cap aprobator si incepe sa imi suga si linga degetele.
A:Ce baietel ascultator,iar baietii ascultatori primesc recompense.
Ii scot degetele din gura si le introduc inauntrul lui.
Y:D..doare..
A:Nu pentru mult timp
Ii bag sii ii scot degetele in continuu cautand acel loc dulce.

Yuurio POV.

Se simte atat de ciudat..Atat de inconfortabil,Ayato sta peste mine cu doua degete inauntrul meu iar buzele sale le framanta pe ale mele intrun joc erotic.Deodata senzatia de discomfort dispare iar corpul meu s-a incalzit rapid,eu scapand un geamat lung.
A:Deci l-am gasit
Y:Despre ce vorbest...ah
A:Despre asta!
Spune si mai apasa odata acel loc eu scapand un geamat ascutit,mentine miscarile eu scotand geamat dupa geamat,ceea ce pare sa il satisfaca nespus.
Scoate degetele din mine si se pozitioneaza la intrarea mea.
Y:S-stai o sa-a ma doa-ra-a?intreb eu cu frica
S:Putin,dar dupa o sa iti placa.
Intra usor in mine.
A:La dracu Yuurio...esti asa de stramt..ahh te simti atat de bine in jurul meu.
Parca asteptand sa ii zic eu el nu se misca.Ii fac semn ca poate incepe.El incepe cu miscari lente de dute-vino.Doare..dar e o durere placuta..doamne Maica Precista dupa ce ca m-a transformat in gay ma mai transforma si in masochist...Incepe sa se miste mai repede iar placerea creste.
Y:Ahh...m-mai repede ahh mai tare...Ahh....mm
El imediat incepe sa faca miscarile mai rapide...ahh ce bine se simte....La un moment dat se opreste si se ridica in capul oaselor cu mine in poala lui si incepe sa ma penetreze rapid,eu miscandu-ma de astemenea in acelasi ritm cu el.De data asta ma pune capra si se misca frenetic,amandoi scapand geamat dupa geamat,acaparati de placerea carnala.
A:Yuurio...esti atat de ..ahh...perfec..ah
Y:Sunt-sunt aproape...ahh
Miscarile lui se intensifica penetrandu-ma din ce in ce mai repede,mai dur si atat de adanc,miscarile lui ma aduc la nebunie...o nebunie atat de dorita de mine.Gemetele se intensifica din ce in ce mai tare,imi apuca penisul in mana si in freaca rapid..nu mai pot..
Y:Ahhhh Ayato-senpai-ahhh..cu acest ultim geamat imi dau drumul pe asternutul alb,iar imediat dupa mine,Ayato isi da drumul gemandu-mi numele.
A:Stii,chiar ma excita cand imi zici senpai,poate..
Y:I-ati gandul,ma doare totul,n-o mai fac odata,nu mai merg de-o runda.
A:Bine Yuri..
Y:Yuri?
A:E un nume dragut asa ca tine..
Nu mai apuc sa raspund ca intru in lumea viselor,ultimul lucru pe care il mai aud este
A:Noapte buna ingerasul meu sexy si bun!

Drăguț și pervers((ATENȚIE CARTE BoyXBoy))Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum