Kapitel 3

1 1 0
                                    

-Justins synsvinkel-

Sophia fik tårer i øjnene, og jeg aede hende på kinden.

"Der er noget jeg bliver nødt til at sige," sagde hun, "det er noget jeg aldrig har sagt til nogen kæreste, men jeg bliver nødt til at fortælle det...jeg elsker dig!"

"Sophia," sagde jeg så, "jeg elsker også dig!"

Vi smilte begge to til hinanden og kyssede. Limousinen standsede så, og vi steg ud. Vi blev mødt ved indgangen, hvor en tjener viste os hen til vores bord. Da vi havde fået både forret og hovedret, følte jeg, at jeg blev nødt til at fortælle det nu.

-Sophias synsvinkel-

Justin kiggede mig dybt i øjnene og sagde:

"Der er noget jeg bliver nødt til at sige! Jeg elsker dig af hele mit hjerte Sophia, og det er også derfor, at jeg på ingen måde ønsker at såre dig. Men jeg har begået en fejl! En kæmpefejl! Jeg fortryder det SÅ meget!"

"Hvad?" spurgte jeg bekymret.

"Jeg..." han tøvede lidt, "jeg har været dig utro!"

Jeg mærkede tårerne i min øjne presse på, og jeg mærkede vreden blusse op.

"Det betød ingenting!" sagde han, "Det var en kæmpefejl! Hun lagde op til det, og jeg løb ligesom lidt ind i fristelsen! Jeg fortryder det så meget! Du er den eneste for mig Sophia, og det ved du!"

Jeg begyndte at græde, og sagde så til Justin:

"Hvis jeg virkelig er den eneste for dig, så skal du godt nok tage og bevise det lidt bedre!"

Jeg rejste mig op, tog mine ting og stormede ud af restauranten.

_______________________________

One loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora