Kapitel 4

2 1 0
                                    

-Justins synsvinkel-

Jeg fik tårer i øjnene og kaldte så en tjener hen.

"Kan jeg bede om checken?" spurgte jeg.

Tjeneren gik, og jeg kiggede ud af vinduet, hvor jeg så en paparazzi stå og fotografere mig.

"Shit!" tænkte jeg, "måske så han også da Sophia stormede ud!"

Tjeneren kom tilbage:

"Her!"

"Mange tak!" sagde jeg og rejste mig op.

Jeg tog en taxa hjem. Da jeg sad i taxaen, begyndte jeg pludselig at græde. Jeg kunne ikke holde tårerne inde længere! Da jeg kom hjem tog jeg min mobil frem og ringede til Sophia.

-Sophias synsvinkel-

Jeg lå i min seng og græd, og pludselig ringede min telefon. Jeg skulle lige til at trykke 'besvar', men så så jeg, at det var Justin. Jeg tøvede lidt, men trykkede så 'afvis'. Jeg ringede til Kaitlin, for at fortælle, hvad der var sket. Da jeg fortalte det, blev der helt stille i den anden ende af røret.

"Kaitlin er du der?" spurgte jeg.

"Det var mig," sagde hun så.

"Hvad?" spurgte jeg, velvidende om hvad det var hun mente, men jeg vidste ikke, hvad jeg ellers skulle sige.

"Det var mig Justin var dig utro med!" sagde hun med en grædende stemme, "jeg var så fuld, og jeg har altid været misundelig på, at han er din kæreste, og så skete det bare! Undskyld Sophia! Undskyld!"

Jeg blev rasende og lagde på. Jeg kunne ikke tro det! Ikke nok med, at min kæreste havde været mig utro, men ovenikøbet også med min bedste veninde! Jeg begyndte at græde endnu mere. Jeg besluttede mig for at pakke mine ting og tage hjem til Zack. Når nu min bedste veninde og kæreste havde forrådt mig, var der kun min bedste drengeven tilbage! Ikke, at jeg ikke havde andre venner end dem, men jeg havde bare brug for en nær ven lige nu.

Zack boede 30 minutters kørsel herfra, så der gik ikke længe før jeg var hjemme ved ham. Jeg fik som altid en kop chai latte og et tæppe, og så øste jeg ellers bare ud af mine følelser!

"Det er ikke fair," sagde han så, "sådan en sød pige som dig, fortjener det ikke!" Han aede mig på kinden, og jeg fik pludselig en trang til at hævne mig over Justin. "Du er fantastisk Sophia, og du fortjener meget mere end en fyr, der kunne finde på at være dig utro!"

Hans hånd var stadig på min kind.

"Tak!" sagde jeg så lavt, at jeg først troede, at han ikke hørte det. Men så sagde han:

"Det var så lidt."

Og pludselig kyssede vi!

______________________________

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 01, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

One loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora