"Kolik je?" Řeknu si potichu po zazvonění budíku... když zjistím Že je 6:45 naježí se mi chlupy.
Naštěstí jsem však všechno stihla..
Takže se musím pochválit, že jsem vážně blesk. 😂😅"Fajn, můžu vyrazit" pomyslím si v předsíni, obuji si mé vínové vansky popadnu svůj školní batoh a mířím na autobus.
Autobus mi jede v 7:10 Takže to v pohodě stíhám...
Po přijetí autobusu si sednu na pětku, kde, už čeká má nejlepší kamarádka Stacy "Ahoj zlato" řekne mi hned jak mě uvidí "ahojky" odpovím jí s úsměvem.
Celou cestu si povídáme a smějeme se, když však autobus zastaví u školy, smích nás přejde.
Hned míříme ke skříňkám. Skříňky máme vedle sebe, takže se loučit nemusíme... Vezmeme si dějepis a míříme do třídy. Sedíme vedle sebe, takže si ještě chvíli povídáme.
Najednou však se zvoněním vejde do třídy učitel se dvěma blonďáky..
"Dobrý den, tohle jsou vaši nový spolužáci Marcus a Martinus z Norska" dopoví a naznačí jim, ať se posadí za mě a za Stacy.
Když je však Stacy spatřila úsměv jí zmizel z tváře. "Kdo to je?" Špitnu jí do ucha. "To je jedno" odpoví vážně...
"Čau" dloubne mi jeden do ramena. Já je však ignoruju a ani se neotočím.
"Čau" pokusí se dotyčný znova.
"No nazdar" otočí se místo mě Stacy a prohodí sarkastický úsměv.Zbytek hodiny nevnívám a poořád myslím na ty dva, protože jsou mi nějak povědomí...
Takže snad se vám nový příběh líbí, dala jsem si s ním záležet.👍🏻Tak snad vás bude bavit a bude mít cenu s ním pokračovat. 💕Mě zatím moc baví ho psát, tak snad i vás nějak osloví.😂💕 👉🏼270 slov 👈🏼
ČTEŠ
Brothers | FF- Marcus & Martinus?
FanfictionNenávidím tě... Miluješ mě... Nenávidím ... Miluješ mě? Zbytek se dozvíte v příběhu. ?? Je to Fanfikce s Marcusem a Martinusem tak, snad se vám bude líbit a bavit vás.? #92 v Fan fikce 25. 4. 2018