👑Ahoj, princezno👑

1.1K 61 3
                                    

Zazvonil zvonek, tak jsem se zvedla z kuchyňské židle a šla jsem otevřít.                                                  Ve dveřích stál Marcus, jak jinak. A když mě spatřil rozzářil se mu obličej.

Nachystaná jsem byla už dávno, takže jsem jenom popadla batoh a vzala jsem si vansky.    "Ahoj" řekl a dal mi polibek do vlasů. Doufám, že si nemyslí, že s ním chodím. Protože mé srdce patří Tinusovi. Celou cestu mi vykládal zážitky z koncertů. Jako kdyby mě to zajímalo...

Před školou stál Tinus a bavil se tam s nějakými kluky, naštěstí si mě a Marcuse nevšiml.          Šla jsem ke skříňce, kde jsem si následně vzala učebnice na daný předmět. Když v tom mi někdo zakryl oči teplýma rukama. Ano ruce byly teplé, a šlo z nich poznat, že nejsou holky. 

"Ahoj" řekl klučičí hlas, a já hned poznala, že je Tinusův. "Ahoj" odpověděla jsem s úsměvem. Byla jsem moc ráda, že za mnou přišel. "Nechceš jít semnou odpoledne do kina?" zeptal se a opět se usmál. "Ráda" odpověděla jsem mu a mrkla na něj. 

"Tak zatím, pak tě vyzvednu v pět" dodal a otevřel mi dveře od třídy. Byla jsem z toho strašně  šťastná. Hned jak jsem si sedla vedle Stacy, tak jsem jí vše ohledně Gunnarsenů řekla, i to s tím Marcusem. Stacy na mě jen koukala s otevřenou pusou a pak dodala. "Po škole se stavíme v parku a vyřešíme to jednou a provždy..."

______________________________________

Když jsme došli k parku, sedli jsme si na nejbližší možnou lavičku a začali řešit... "V kolik došel? V kolik se to stalo? Proč si spolupracovala? Proč to udělal?" začala hned Stacy. "Já nevím, nevím, nevím a nevím" dodala jsem jednoduše. Bylo toho na mě strašně moc. Dusila jsem v sobě milion věcí, které prostě musely ven. Musela jsem je někomu říct.

Proč zrovna Stacy? Protože je to asi jediný člověk, který by to všechno pochopil. A tak se i stalo. Asi to překvapivě všechno pochopila, za což jsem byla nesmírně vděčná. 

Zjistila jsem, že se jí líbí Lucas. To je o rok starší kluk, který hraje s klukama fotbal. Nechtěla jsem nic s Marcusem mít. Jediný koho opravdu miluju a chci s ním strávit zbytek svého života, je Martinus Gunnarsen. A ne, protože je to populární zpěvák, nebo protože je to sportovec. Ale to, protože je s ním sranda. Dokáže být tak roztomilý, že by na něho nemělo ani kotě nebo štěně.

Bere mě takovou jaká jsem a rozumí každé blbosti, kterou ze sebe vydám. Lituju toho, že jsem se líbala s Marcusem. A všechno Tinusovi řeknu na rovinu. Protože mu nechci lhát do očí...

______________________________________

Bylo 15:49 tak jsem se začala pomalu chystat. Prvně jsem si rozčesala mé dlouhé hnědé vlasy a udělala si z nich drdol. Pak jsem si dala řasenku a melounový balzám na rty. Dala jsem si džínové lacláče s bílým crop topem a k tomu opět moje milované vansky. K tomu jsem si vzala můj malý baťůžek do kterého jsem si dala peněženku, mobil, klíče a ten samý melounový balzám. Ještě jsem měla chvíli čas, tak jsem si sedla do kuchyně a projížděla sociální sítě.

Když jsem uslyšela zvonek vyletěla jsem z kuchyně, jako malé dítě ke stromečku s dárky. Slušelo mu to, byl pěkně upravený, hlavně ty vlasy, což byl celkem nezvyk. 

"Ahoj, princezno" řekl. OMG, opravdu mi řekl 'princezno', asi se zblázním. "Ahoj, princi" vyletělo ze mě po chvíli. On se jen usmál a pak si mě celou projel pohledem a dodal: "Sluší ti to, jako vždy". Byla jsem z toho mimo, ale dneska mu opravdu řeknu pravdu o Marcusovi. Ať se mi to líbí, nebo ne. 

Kino nebylo daleko, takže jsme šli pěšky a celou cestu si vykládali naše vtípky. KLASIKA. Mohla bych s ním být hodiny, a stejně by mě to neomrzelo. 

Už jsme byli u kina, takže jsme vešli a mířili rovnou k pokladnám, kde už byla menší fronta, i když jsme došli prakticky brzo. "Na co vlastně jdeme?" zeptala jsem se nedočkavě. "Uvidíš" řekl a přišel k pokladně. "Jdu pro popcorn a pití" řekla jsem a šla směrem k bufetu, kde jsem viděla Marcuse s tou novou Vicky, jak se drží za ruce. Bylo mi to jedno, alespoň jsem od něho měla pokoj... 

Obešla jsem ho obloukem a přišla k prodavačce... Vzala jsem popcorn a pití s šla jsem směrem k Tinsovi, který na mě už dávno čekal u vchodu. Když jsme našli naše sedadla, posadili jsme se a chvíli si povídali.

Tak, už začínal pomalu film. "Padesát odstínů svobody? Jako vážně?" zeptala jsem se ho hned na začátku filmu. "Vadí ti to?" zeptal se nervózně. "Ne, jen bych to do tebe neřekla" odpověděla jsem a u toho jsem se trochu uchechtla.  

Byly tam samé erotické scénky, takže nic pro mě. Martinus se na film moc nedíval. Vždycky, když jsem se na něho podívala, tak se díval na mě.

Asi v půli filmu, jsem ucítila jak mě chytl za ruku, tak jsem jeho ruku ještě víc stiskla. A on se jen potichu zasmál. Byl tady i Marcus, ale ten byl tak nalepený na Vicky, že si nás ani nevšiml.

Když film skončil, šli jsme k nám domů. Hned jak jsem zavřela dveře, ukáplo mi pár slz. Otočila jsem se k němu zády, aby mě neviděl. Jenže on si mě otočil směrem k sobě, takže uviděl mé uplakané oči.

Ustaraně se na mě podíval a řekl: "Co se děje, má princezno?" Já jsem si sedla na schod a začala si brečet do dlaní. Ano je to kvůli Marcusovi, tomu včerejšku. 

"Já jsem nechtěla..." řekla jsem a začala brečet na plno, jako malý dítě co ztratilo svoji milovanou hračku. 

"A co?!" snažil se ze mě dostat. "Promiň". "J-j-já a Ma-ma-rcus jsme se l-lí-bali" vykoktala jsem ze sebe, sedla si na zem a opřela se o zeď. Tinus na mě koukal nevěřícně s otevřenou pusou a pak řekl: "To nevadí, nemění to nic na tom, že tě strašně miluju". Zvedl mě ze země a silně mě objal. "Lituju toho" podívala jsem e na něho se slzami v očích. Slzy mi jen otřel a díval se mi zamilovaně do očí.

Tak jsem ho políbila a pošeptala jsem do polibku "Taky tě miluju, už od prvního setkání" a pak jsem ho chytla za ruku a mířila s ním do mého pokoje.

Lehla jsem si do postele a on vedle mě a objal mě...


Je tu nová kapitola😂....Dlouhá? To je jedině dobře, je to totiž odměna, za 1000 přečtení. Věřím, že dneska už jich dosáhneme.🤩 Jsem strašně moc vděčná, že jste tuhle knížku četli.😲 Tohle byla poslední kapitola, takže mi prosím do komentářů napište váš názor na ni.... Dělám si legraci...😂Tohle ještě není konec...😈





Brothers  | FF- Marcus & Martinus?Kde žijí příběhy. Začni objevovat