31.

101 6 0
                                    

Šli jsme do obýváku kde seděli kluci a hráli něco na televizi pozdravila jsem je a sedla si na místo které bylo vedle Pepi. "Nechceš hrát s náma?" Zeptal se mi Štěpán "no tak dobře ale moc to neumím" odpověděla jsem "na tak tady máš ovladač a jezdíš s tamtím autíčkem" řekl mi Honza.
Vyjeli jsme že startovací čáry a byla jsem druhá ze čtyř což je na mě dost dobrý.
Hrála jsem čtyři kola a jednou vyhrála dvakrát byla druhá a jednou třetí.
"Tady máš ovladač já se budu jenom koukat" zamumlala jsem při podávaní ovladače Honzovy.
"Niki kde budeš dneska spát?" Zeptal se mi Pepa. Zamyslela jsem se a po chvilce odpověděla "no já nevím Pavel mi nechce nechat spát na zemi takže budu spát buď u Pavla v posteli nebo u Štěpána..." Odpověděla jsem a pořát nad tím přemýšlela"nebo můžu spát na nějaké matraci jestli mají navíc nebo spát v Honzou je to můj bratr takže to nebude až tak divné a nebo si lehnu na gauč" mumlala jsem si pro sebe ale pak mi vyrušil Honza "niki hraj ty, tobě to šlo mnohem líp než mě" řekl a přitom mi podával ovladač.
Zase jsme hráli čtyři kola a já byla dvakrát první jednou druhá a jednou poslední.
"Je večeře" zavolal Radek z kuchyně.
Všichni si šli sednout ke stolu jenom já zůstala sedět na gauči. "Niki pojď se najíst" řekl mu Pavel který se ke mě právě přibližoval."já nemám hlad"řekla jsem a usadila se trochu pohodlněji."je to protože to vařil Radek?"zeptal se trochu vážnějším tónem"ne já jenom nemám hlad" "dobře a už víš kde chceš spát?" Řekl a sednul si ke mě na gauč" Máte pro mě ještě jednu matraci?" "No máme jenom dvě a ty jsou pro kluky"řekl s divným obličejem."a co když si lehnu k bratrovy?" Zeptala jsem se s malým úsměvem"jestli chceš a jemu ti nevadí můžeš ale matrace není moc pohodlná" dořekl to a pak odešel zpátky do jídelny ke stolu.
Po chvilce přišel Honza na mnou do obýváku sedl si na gauč a spustil" jestli chceš tak můžeš spát semnou na matraci ale je malá a dost nepohodlná měla by jsi to lepší u Pavla nebo Štěpána v posteli" řekl tak jsem se zamyslela a odpověděla " tak jo ale přišlo mi to blbí že jednou spím s Radkem a pak výletu hned Pavlovy nebo Štěpánovy do postele" Honza taky chvilku přemýšlel co má říct a nakonec z něj vypadlo " neboj kdyby se něco dělo tak tu pro tebe budu a divný to není"řekl a usmál se na mě"tak dobře a radši budu spát u Pavla než u Štěpána"odpověděla jsem a Honza odešel.

Už je večer a my jdeme spát s Pavlem jsem se už domluvila že budu u něj a jemu to nevadilo takže super.
Honza a Pepa si lehli na matrace do obýváku a já s Pavlem sla do jeho pokoje vzala jsem si věci a šla se převlíknout do koupelny. Vzala jsem si na sebe kraťasy a tílko udělala hygienu a šla zpátky do Pavlova pokoje který už ležel v posteli a byl na mobilu.
Lehla jsem si k němu do postele a trochu se k němu namackla protože mi byla zima. On mě obejmul vypnul telefon dál jo na stolek a šli jsem spát.
Usla jsem celkem rychle.

Je osum ráno a já jsem se vzbudila. Jdu si udělat snídani protože mám trochu hlad.
Sejdu po schodech dojdu do kuchyně vyndám z ledničky máslo se sýrem a šunkou z druhé poličky si vezmu chleba a námahu ho.
Sedni si na gauč zapnu si mobil a jim svůj chleba.

Jak to bude? Wedry Baxtrix Herdyn Kde žijí příběhy. Začni objevovat