Όπως πάντα, έτσι και απόψε , απέμεινα τελευταίος για να κλείσω το λούνα παρκ. Δεν με πειράζει. Μαρεσει η δουλειά μου, αύριο το πρωί θα έρθω πρώτος εδώ να ανοίξω την πύλη.
Νιώθω να ανοίγω την πύλη του παραδείσου για τα μικρά παιδιά. Λατρεύω να τα βλέπω να χαίρονται όσο είναι πάνω στα παιχνίδια και κουνάνε χαρούμενα τα χεράκια του στους γονείς τους, οι οποίοι τα καμαρώνουν απέξω.
Τα περισσότερα, βέβαια, έρχονται στο καρουζέλ όπου είμαι υπεύθυνος εγώ. Το καλύτερο ανέλαβα.
Έκλεισα όλο το σύστημα του παιχνιδιού, τα φώτα έσβησαν και τα αλογάκια χάθηκαν στο σκοτάδι. Βγήκα από το μικρό δωματιάκι όπου βρίσκεται το σύστημα και κλείδωσα την πόρτα. Έχωσα τα κλειδιά στην τσέπη μου και απομακρυνθηκα από την πόρτα.
Από εκεί που δεν περίμενα να ακούσω τίποτα, από τη στιγμή που ήταν δύο η ώρα το βράδυ, άκουσα έναν περίεργο θόρυβο να έρχεται από το καρουζέλ, σαν ένα σιγανό τραγούδι. Συνηθισμένος σε τέτοια περιστατικά, ανασηκωσα τους ώμους μου σκεπτόμενος πως ξέχασα να κλείσω κανέναν διακόπτη. Μπήκα στο δωματιάκι και κοίταξα για τον ανοιχτό μοχλό, όμως τους είχα κλείσει όλους.
Ιδέα μου θα'ναι, δεν άκουσα τίποτα.
Ξανά κλείδωσα και έκανα κίνηση να φύγω.
Η μουσική από το καρουζέλ ξανά ακούστηκε, αυτή τη φορά κανονικά, μια αργή μουσική ανατριχιαστικη. Σαν από' κεινες τις μουσικές που βγάζουν τα κουτιά που τα κουρδιζεις και γυρνάει η μπαλαρίνα.
Μία λάμπα ξάφνου φώτισε ένα από τα αλογάκια. Το κεφάλι του ήταν σπασμένο και πίσω από αυτό εμφανίστηκε ένα κοριτσάκι με δύο πλεξούδες.
Φαινόταν φυσιολογικό, μέχρι να δω το μαχαίρι στο δεξί του χέρι και το αηδιαστικό χαμόγελο στα μικρά του χείλη.
Η ανάσα μου κόπηκε, η φωνή μου δεν έβγαινε, τα πόδια μου δεν με κρατούσαν.
Το κοριτσάκι, χωρίς να χάσει το χαμόγελο του, κατέβηκε από το καρουζέλ και με πλησίασε αργά κοιτάζοντας μέ με τα μαύρα μάτια του, χωρίς ασπράδι.
Ποδοπατησα προς τα πίσω όταν τα φώτα του καρουζέλ, από πίσω της, άρχισαν να αναβοσβήνουν σαν τρελά.
"Μα γιατί το έκλεισες; Εγώ ήθελα να κάνω αλογάκι"
Μου αποκρίθηκε με μια γλυκιά φωνούλα που δεν θα τρομάζεις ποτέ από αυτήν.
"Είμαι θυμωμένη μαζί σου"
Ήταν το τελευταίο πράγμα που είπε, πριν πετάξει το μαχαίρι κατα πάνω μου με τέλειο στόχο.