Hayatım Nasıl?

230 14 19
                                    

Karakterler:Annem:Sally Chase
Ben:Thane Chase
Ablam:Alyss Chase
En iyi arkadaşlar:Halt Arratay ve Rachel Grace.

Ben,7 yaşımdan beri ablam Alyss ve
annemle yaşıyorum.Babam 7 yaşında ortadan kayboldu.Annemler onun çok uzun bir seyahate cıktığını söyleseler de,ben 7 yaşımdan beri buna inanmadım ve hep sorguladım.Neyse,biraz kendimden bahsedeyim:1.78 boyunda,16 yaşında ,kumral-kahverengi saçlı,gri gözlü,sporcu vücutlu,yakışıklı(annem öyle diyor;)ve zeki biriyimdir.Fakat ablam ve arkadaşlarım tam bir odun olduğumu,hiç bir şeyi takmadığımı söyler.Neyse çok fazla konuştuk.Neyse,bu sabah kalktığım gibi(elbette kendim kalkmıyorum ablam kaldırıyor)yüzümü yıkayıp üstüme beyaz t-shirtümü  giydim.Saçlarımı hafifçe düzelttim ama arkadaki kısım her zamanki gibi inmedi.Boşverip çantamı sırtıma atıp annemin kendi elleriyle sıktığı portakal suyunu içip hemen scooterıma atladım.Scooter oldukça eski,eskinden çok severdim fakat artık bisiklet istiyorum.Fakat olmadığı için ona bindim.Okula gitmedim,Halt'un evine gittim.Bu arada Halt benim en yakın 2 arkadaşımdan biri.Kapıyı çaldım.2-3 dakika sonra kapıyı Halt açtı.Fakat uyanamadığı her halinden belliydi.Hemen geldi ve scooterin arkasına bindi.Biz her zaman böyle yapardık.Neyse,okula vardık.Sınıfa her zamanki gibi ilk önce Caitlyn gelmişti.Çok çalışkandı ve ben onu çok gıcık bulurdum.Bense tembeldim.Ama burdan derslerimin kötü olduğunu çıkarmayın,ben süper zeki(ego kasıyorum)olduğum için nadiren çalışıp yüksek notlar alırım.
Evet,girer girmez arkamızdan Rachel girdi.O da benim diğer en yakın arkadaşım.Evet,o bir kız,ama yanlış anlamayın,öyle bir durumumuz yok.Kardeş gibiyiz.Hoca 5 dakka sonra geldi,biz de dersi dinlemeye başladık.Ders fizikti ve ben onu severim,fakat hoca eski konunun üzerinden geçiyordu,dinlemeye gerek duymadım ve kendimi uykunun tatlı
kollarına bıraktım.Uyandığımda,hocam yanımdaydı ve gülümseyerek odasına gelmemi söyledi ve gitti.Ben hemen toparlandım,aman Allahım,salyalarım akmıştı.Hemen hocaya koştum.Hoca odasında eşyaları yarleştiriyordu.
Bana yardım eder misin Thane,dedi.Yardım ettim ve oturdum.
Hocam söze başladı:
Thane,başarılı bir ogrencisin ve seni seviyorum.Fakat kibirlenmemelisin.
Dersler herkesin anlayabileceği düzeyde.Zeki olabilirsin,ama arkadaşlarına tembel olarak kazanabileceklerini hissetiriyorsun.Sana güveniyorum,lütfen bu konuyu ciddiye al,dedi.Ben de ağzımda birşeyler geveleyip odadan çıktım.Hocaya kızmıştım,ama haklıydı.Teneffüsün geri kalanında Halt"la sohbet ettim ve dersler su gibi geçti..

Evet arkadaşlar,bu benim ilk hikayem,umarım beğenirsiniz :)

Son DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin