Akşam Alyss ile film seyrettik,ben uyumak istemedığimde seyretmeye bayılırım,ablam da beni hiç kırmaz.
Fakat bir süre sonra sıkıldım:
"Alyss ben yatıyorum."
"Tamam canım,ben devam ederim"
dedik ve odama çıktım.Yıldızlara ve aya baktım.Aaa,bu gece dolunaydı!
Birden sırtıma,kollarıma ve belime ağrılar girdi.Dayanılmazdı!Beynimde
"Delta geldi,o burada"gibisinden saçma sözler dönüyordu ve cok sinirliydim.Fakat kemiklerimden çatırdamalar gelince ve derilerimin altından kanlı bir post cıkmaya başladığındaöfkem yerini korkuya bıraktı.Bağırdım:Lanet Olsun!Fakat pençelerim uzayınca..
Dur bi dakika!Pençelerim mi?
Çok öfkelendim.Bu ne demekti?
Nasıl olabilirdi?Bilime göre imkansızdı!Kemiklerin kırılıp kaynaması,Pençeler,sipsivri dişler ve..
2.5 metrelik dolabımdan uzundum!
Bunlar,her zaman kitaplarını okuduğum ve güçlerine sahip olmak istediğim kurtadam özellikleriydi!
Demek dolunaydan sonra bu yüzden tuhaf oluyordum!Fakat şimdi nasıl bilinçliyim?Aynaya baktım ve..
Ayakta,dev gibi,kaslı ve hafif insan fiziğinde(çok dev bir insan)bir kurda benziyordum ve birden normal bir kurda dönüştüm,ama bir attan daha büyük bir kurda.Ve gözlerim simsiyahtı,bu ne demekti?
Kurt adamların gözleri ya sarı,ya mavi ya da kırmızı olurdu.Fakat bunu düşünecek zamanım olmadı.Camdan atladım.Cam 5 metre yüksekteydi ve canım bile acımadı!Anlaşılan o kadar bilinçli değildim!Sokakta süper bir hızla koşmaya başladım fakat kurtadamlar bile bu kadar hıza ulaşamazdı.Bunda bir tuhaflık vardı.Birden karşımda bir insan gördüm.Ve uludum!Sonra bilincim kayboldu...
Sabah uyandığımda saat 12:24 tü.Okula geç kalmıştım.Sonra olanları hatırladım:
Gece kurtadama dönüşmüstüm ya!
Annem ve ablam yanımdaydı,endişeli gözüküyorlardı.Ablam uyandığımı görünce çığlık attı,annem bana baktı ve yanıma koştu.
Thane,Aman Allah'ım iyi misin yavrum!Canım,iyi misin!Thane!Cevap ver nolur!
Cevap verdim:Iyiyim anne, ne oldu?
Annemle ablam bakıştı.Annem,
Thane,şu an bunu konuşamayız,
kahvaltını et diyerek beni sinirlendirdi,ve bağırdım:
ANNE,OLANLARI HEMEN ÖĞRENMEK ISTIYORUM!
Annem üzülmüş gibiydi,fakat beni kırmadı.
Hani babanın günlüğünü bulmuştun ya...
Evet?
O günlüktekileri babanın hayalleri sanmıştın,fakat değil.Sen bir kurtadamsın,aynı zamanda bir büyücü.Yani...Bu..
Melezsin demek!
diye atladı ablam.
Ben hala şaşkındım.
Annem,ben 12 yaşındayken,evin planlarını inceleyip kendi odamda teknik olarak bir boşluk olması gerektiğini düşündügüm zamanı bana hatırlattı.Bu fikrim aynen çıktı:
Odamın ortasında gizlenmis bir kapak.Içinden bir defter çıkmıştı,deltadan,kurtlardan vb. şeylerden bahsediyordu.
Anneme sordum:Anne,büyücü diye bir şey mi var?Cadılar var diye biliyordum?Dedim ve annem
"Ben bir cadıyım,baban bir kurtadam
ve ilginç bir şekilde ablan kız olmasina rağmen cadılık yeteneklerim ona geçmedi,o yalnızca bir kurt oldu.Fakat ilginç olan,senin büyücü olabilmendi.
Vay canına.Dünyada hiç melez yoktu,melezler romanlarda bile nadirdi.Annem ekledi:
Sen muhtemelen dünyadaki 2-3 melezden birisin,diyerek konuşmayı sonlandırdı.Simdi derhal yemeğe!Dedi ve onca şeyden sonra tuhaf bir şekilde hepimiz güldük.Kahvaltımı ederken ablama sormak istediğim soruyu sormak için fırsat kolladım.
Alyss?
Efendim tatlım?
Sen bur kurtadamsin ya?
Evet canım?
Senin gözün ne renk oluyor?
Kurda dönüşünce yani...
Hmm.Ben bir beta olduğum için,sarı.
Peki benimki neden siyah?diye sordum ve aynı anda hayatımın hatasını yaptığımı farkettim.5 dakikalık sessizliğin ardından annem,
Ne dedin sen?
dedi...Evet arkadaşlar 2. bölümün sonuna geldik mutlaka hatalarım var yorum atarak düzeltmeme yardımcı olun lütfen :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Delta
WerewolfDelta..Kurt adamların bir türü..Çoğu kişi bilmez bile,fakat dünyayı yıkıma sürükleyecek güce ve zekaya sahip... Bunun gerçekleşmesi asırlarda bir oluyor,ve son gerçekleşen kişi,gücünü ve doğuştan gelen alfalığını nasıl kullanacak?Işte bu soru,yıkım...