*Knock Knock*(4)

212 8 4
                                    


~Yoongi~

jag vaknar av alarmet. jag öppnar ögonen och möter mörkret igen. Jag säger "Alarm 2.0 avstängning" det blir tyst som alltid lyckas att skrämma mig. jag ställer mig upp och säger " good morgon Laura" säger jag och ler lite när jag vet att jag inte är ensam "good morgon, sir" Laura svarar "Laura har jag någon vit långärmad? och svarta jeans?" glömde och säga att jag har en dator som hjälper mig med allt. Jag kan alltid prata med Laura "Du har en ren vit långärmad och ett par grå jeans, sir" jag ställer mig upp "Okej kan jag få dom" jag sträcker fram armen rakt fram. "okej, sir" jag känner att mina klädesplagg ligger på min arm "tack Laura" jag klär på mig snabbt innan jag försöker att hitta min säng igen. När jag hittar sängen så sätter mig ner.

"klockan?" frågar jag medans jag tänker på vad jag ska göra idag "Klockan är 07:33, sir" jag nickar innan jag börjar att tänka på Jimin "Laura ring Jimin" "okej, sir". Jag hör ett pippande antagligen för att hon ringer Jimin. jag har kopplat min telefon till min högtalare, eller Laura gjorde det innan jag somnar som vanligt.

"h-hej" hör jag en svag, skadad röst och det måste tillhöra Jimin "Jimin gråter du?" jag hör ett litet skratt i andra sidan av luren. and of coure hör jag att den är ett fake skratt "oroa dig inte suga bear, jag mår bra" hör jag Jimin och en liten sniff i efter hand. "vänta Jimin" säger jag "hej Laura har jag någon free time?" jag väntar lite innan hon svarar "Du har en ledig dag idag, sir" jag nickar "tack Laura" jag tackar Laura innan jag går till back till samtalet med Jimin "Jimin äru kvar?" frågar jag när jag hör att det är tyst i luren "u-um j-ja" på något sätt så känner jag mitt hjärta går i två när jag hör Jimins harklande röst.

"äru ledig ida?" frågar jag Jimin och det blir tyst ett tag. jag lyssnar noga på vad som händer i luren för jag kan höra lite "fuck!" hör jag Jimin skrika i andra luren och det låter som han var långt från telefonen. jag hoppar till av Jimin plötslig skrikande "J-Jimin?" jag hör en slag ljud "h-ha sorry hyung, jag slog i min f-fot i b-bordet" jag ler lite och just nu önskar jag att jag verkligen kunde se..

~Jimin~

jag vaknade för en timme sen och har typ gråtit hela tiden medans jag var i badrummet och gjorde min rutin (göra ärr). jag vet inte vad som är felet med mig. jag vill inte dö men ändå så vill jag det så jag skär mig typ tre gånger per dag eller fyra om jag mår riktigt dåligt. men jag ångrar det när jag väl har börjat men sen så vill jag bara fortsätta tills jag känner mig yr. jag håller på med min rutin som jag sa men vart avbruten av min telefon som ringer bredvid mig, jag svarar utan att tänka mig för "h-hej". mina ögon blir stora när jag hör hur jag låter "Jimin gråter du?" min ögon blir större när jag hör att det är Yoongi jag pratar med. jag skrattar lite av att jag låter som ett svin och för att jag försöker att lätta på stämningen. jag sniffar lite för att håla mig från att andas så tungt.

"oroa dig inte suga bear, jag mår bra" jag ler och kollar mig själv i ögonen genom spegeln "vänta Jimin" hör jag Yoongi säga och mitt leende försvinner när jag hör att han pratar med någon annan. jag her på högtalare på telefonen och lägger ner den. jag tar upp kniven igen och börjar att skära mig lite och jag vet inte varför men om jag ändå jag bli ensam igen och ska vänta så varför inte "Jimin äru kvar?". jag hoppar till av hans röst och drar iväg kniven från min hand "u-um j-ja" säger jag med en harklad, torr röst "äru ledig ida?" frågar han och för att vara helt ärlig så blev jag lite glad att han vill hänga med mig. men jag fick typ damp 'tänk om han misstänker något! tänk om han kommer på vad jag gör och börjar att hata mig om alla andra' tänker jag medans jag går mot köket och till backa.

helt glömt bort att Yoongi var i luren 'Varför idag!?' innan jag märker det så går jag in i väggen, and of course med kniven i handen så jag skär mig över handen "fuck!" skriker jag medans jag sätter mig ner med ryggen mot väggen. och just då hör jag "J-Jimin?" och jag just då kom ihåg att jag har Yoongi i luren. jag ställer mig upp och går till badrummet igen och tar upp telefonen "h-ha sorry hyung, jag slog i min f-fot i b-bordet" jävla röst "kommer snart" var allt Yoongi sa innan han la på luren. mina ögon blir störa medans jag kollar på den svarta skärmen av min telefonen "nej nej nej" sa jag och skakar på huvudet. när jag kom till backa till verkligheten så skyndade jag mig att städa typ hela huset, tar bort allt blod, tvättar kniven och tar en snabb dusch och efter det så städade jag lite här och där innan
*Knock Knock*
Någon knackar på min dörr...

//////////////////////////

bra va? skriv vad som ska hända i nästa det. behöver nya idéer, skriv vad dom ska säga eller vad som ska göra. och hoppas du gillade den här delen

följ mig på insta om ni kan. jag heter - BTS_Ship_S5rong. jag skriver på engelska där men chatta mig gärna på svenska eller på engelska. då kan vi kanske bli vänner men chatta mig och säg att du läser denna bok så kan du hjälpa mig att hitta på nya idéer

You Are My EyesWhere stories live. Discover now