Prolog

545 48 18
                                    

Upoznavanje sa ljudima koji su nam ulepšali život je obično čista slučajnost. Ili je to sudbina?

***

Nikada nisam preterano verovala u prijateljstva preko Interneta. Obično se ispostavi da ljudi pričaju samo ono što im odgovara, nekada kažu i ono što nije ili jednostavno prikrivaju sve što misle da bi moglo da ugrozi njihov ugled, da se tako izrazim. Najlakše je predstaviti ono što nisi, retko ko uspeva da se suoči sa realnošću. 

Priznajem, godinama unazad sam verovala apsolutno svakom ko mi priđe i kaže nešto lepo, misleći kako su sve to ljudi koji pate u samoći i priželjkuju da nađu nekog prijatelja. Kasnije su mi mnoge situacije pokazale da ne možeš verovati ni onima koje gledaš u oči, a ne nekome ko sebe prikazuje kako god želi dok se skriva iza malog ekrana. 

Milion puta sam se ugrizla za jezik kada krenem da ispričam nešto o sebi, ali sam znala da će to u nekom trenutku pući. Nepoverenje me nije vodilo nikuda i morala sam što pre da proširim vidike, pa sam se trudila da se što više ubacim u gomilu i saznam kako to zapravo ljudi funkcionišu uopšte i kako sprečiti da budeš povređen. Mislila sam, ako im dam celu sebe i dozvolim da šetaju po mojoj duši, oni će uraditi isto. Ali to se nikada nije desilo. 

I dalje sam tragala za pravim prijateljem, ali se nisam nadala da će se pojaviti, misleći da svi samo žele da iskoriste ono što im pružaš. Sve do te noći. 

***

Kao pisac u pokušaju, davno sam odlučila da se priključim Wattpad družini. To je bilo mesto na kom sam bila to što jesam, bar donekle, ako uzmemo u obzir to da dugo nikome nisam verovala i da me je začudila tolika toplina ljudi na koju sam naletela. I tako sam provodila dane, pišući, čitajući šta drugi pišu, učila sam i o sebi i o drugima, a najponosnija sam bila na činjenicu da sam u književnom smislu mnogo toga učinila za sebe. Dobro sam vladala terminima, rečenice su mi konačno ličile na nešto. Mogla bih da kažem da je to bila savršena vežba za ono što me čeka jednog dana, ali neću to reći, jer nije bila vežba. Bilo je stvarno, stvarnije od bilo čega do tada, jer se odjednom sve promenilo. Upoznala sam njega. 

***

Dobro se sećam tog dana, iako tada nisam ni slutila da će to biti nešto posebno i dan o kom ću jednom pričati. Po običaju, učila sam za neki kontrolni i pokušavala da što pre završim kako bih konačno ušla na Wattpad i dovršila svoju priču. Baksuz je što mi je zvuk na telefonu bio pojačan i svako obaveštenje koje je stizalo kao da me je dozivalo. Ili bolje rečeno, kao da mi je cepalo dušu. Ostavila sam knjigu iza sebe i zgrabila telefon u ruke. Jedan novi pratilac. I bilo je vreme. Odmah sam ušla da pogledam profil. 

_artpop 

Zanimljivo. Čak izgleda da je muško. Ne mogu da verujem. Muško koje piše? Znam da zvučim sad kao osoba puna stereotipa, ali nikada u svom okruženju nisam srela dečka mojih godina koji piše. Bilo je nekako nespojivo. Dečaci obično trče za loptom i muvaju devojke. Šta će ovaj ovde? Ali, zaista, cenim originalnost. Evo ti follow.

Za manje od dva minuta stiglo mi je još nekoliko obaveštenja i jedna poruka. Naravno da ću prvo ući u poruku, jer - hej, neko želi da priča sa mnom!

"Hej! Znam da ću te sada ugnjaviti i da verovatno dobijaš milion ovakvih poruka dnevno, ali zaista bi mi mnogo značilo ako bi bacila pogled na moju priču i rekla mi iskreno šta misliš. Izvini još jednom. Nadam se da ćeš lepo provesti ostatak dana."

Toliko o originalnosti... 

"Pogledaću večeras, obećavam."

I ja sam originalna do bola. Ali istina je da od čitanja njegove priče nije bilo ničeg, jer sam zaspala držeći knjigu iz geografije u rukama. Prava ljubav ne zna za granice, kažem vam ja. 

***

U poslednje vreme mnogo toga što pišem je zapravo zasnovano na nečemu što se zaista desilo. Mogu da kažem da mi je ovo veoma bitna i draga tema, jer je pišem za nekog posebnog. Tražiti _artpop profil bi bilo besmisleno, a čak i ako ga nađete, znajte da to nije osoba o kojoj pišem. Najverovatnije ću celu priču objaviti odjednom, jer već imam dosta napisanih delova, ostaje još samo da dovršim, a to će se desiti u ovih nekoliko dana, nakon čega ću detaljno objasniti i poentu ove priče. Volim vas! 

Zvezda padalicaWhere stories live. Discover now