Lepo je verovati, ali da li je zdravo?
***
Već trčim kao idiot kako ne bih zakasnila u školu. Nikada nisam ni pretpostavila da knjiga može da bude ovako udobna. Da mi je bar sve iz nje ušlo u glavu tokom spavanja, ali ništa od toga. Ono što sam naučila pre ulaska na Wattpad je presudno danas. Jebote, Wattpad! Obećala sam onom liku da ću da pročitam njegovu priču. Ma daj, Manuela, ne možeš ni svoje probleme da rešiš, ne možeš ni sama sa sobom da živiš jutros, a ti ćeš da čitaš tuđe priče.
***
Imali smo slobodan čas, pustio nas je na fizičkom da radimo šta hoćemo. Tada sam izvukla telefon iz džepa, jer obećanje je obećanje. Sada sam već bila smirenija jer se test završio i nije prošlo tako loše, ako uzmemo u obzir moj radni staž u krevetu. Zaista, kada bi postojalo neko takmičenje u spavanju, niko mi ne bi oduzeo titulu.
Nakon nekih pola sata shvatila sam da imam posla sa veoma talentovanom osobom. Bila sam oduševljena načinom na koji ispoljava svoje emocije i sklapa rečenice drugačije nego ostali. Kroz svaku reč kao da se providio njegov lik, mada to još nisam mogla da zamislim, a nije ni bilo moje da se petljam u njegov život, ali sam bila ubeđena da nismo preterano različiti i da bismo mogli da uspostavimo dobru komunikaciju.
Časovi su trajali, a ja sam još uvek čitala. Moram da priznam da je to prvi dan mog školovanja kada nisam imala pojma o čemu se radi na nastavi ni šta ja radim tu. Priča je nekako već bila pročitana, a ja poprilično razočarana što nema dalje i što ću morati da čekam nastavak ko zna koliko.
Krenula sam da mu pišem komentar, ali sam shvatila da to neće biti izvodljivo, s obzirom na to da su svi nastavnici već shvatili da danas definitivno nisam prisutna i neće im biti potrebno mnogo, prozvaće me, a totalno sam neupućena u sva dešavanja. Tada mi je pažnju odvuklo nešto drugo. Pa on piše i pesme!
Nije tajna da je poezija oduvek bila moja velika ljubav, i mada je i sama pišem, nikada nisam skupila hrabrosti da je objavim. Njegove pesme su pokazivale kako rima nije presudna i da naizgled naslagane reči i te kako mogu imati smisla.
Praveći se da prepisujem sa table, zapisivala sam u svesku sve stihove koji su u meni probudili bilo kakav osećaj, a moram da priznam, bilo ih je mnogo. Sada sam definitivno jedva čekala da dođem kući i da mu kažem kako sam oduševljena svime što sam pročitala. Možda ipak jeste originalan.
YOU ARE READING
Zvezda padalica
Short StoryPored njega sam naučila šta je prijateljstvo, a on zapravo nikada nije bio pored mene.