3.

121 9 1
                                    

"Ahoj teto Asimo" zařvala jsem přes celý byt, ale přišel mě pozdravit jen pes Duff.

"Ahoj Lauren. Co se zase stalo? " zeptala se mě teta.

"Teto..já jsem chodila s....... " řekla jsem jí vše.

"Ale broučku, proč jsi za to naštvaná na rodiče? Oni ti nic neudělali ne?" divila se.

"No jenže máma me nenechá jí nic vysvětlit".. Protočila jsem oči.

"Zítra půjdu s tebou do té tvé třídy a hezky si to s nima vyřídim" řekla teta a odešla do kuchyně.

"Čus vochechule, co tu čmejdíš?" no jo.. Matt. Velmi rád mě prudí.

"A kam si myslíš, že jako teď jdeš? Až si uklidíš ten tvůj pokoj tak můžeš někam jít" teta byla vždy na pořádek úplný maniak, ale Matt je přímý opak.

"Mami prosím tě. Až přijdu vše uklidim. Zdarec" oznámil a chystal se odejít.

"Matte" zašeptala jsem. "Vem mě s sebou. Plzzzzz" udělala jsem na něj "kukuč".

"Tak ale dělej" řekl a vyšel z domu ven.

"Bože. Já se z něj jednou picnu" prohlásila teta se smíchem.

"Jé, ahoj Lolo" řekl Jaeden.

Matt se jen divil "odkud se vy dva znáte?"

"No, my spolu chodíme do třídy. Dokonce s ním sedím" řekla jsem a Matt se pořád divil.

Pak jsme šli někam na hřiště kde Matt s Jaednem trénujou na skejtu. Zkusila jsem to taky, ale málem jsem si namlela, kdyby mě Jae nechytil.

"Tak co, vy dvě hrdličky?" prohlásil Matt s výbuchem smíchu. Jae a já jsme jen zrudli. Matt přišel a stoupl si za mě. "Mám to ale nádhernou sestřenku co?" "S dokonalou postavou." dodal a plácl mě přes zadek.

"Ty seš idiot viď?" řekla jsem a jen protočila očima.

"Proč? Vždyť máš nádhernou prdelku" a stiskl jí.

Já se jen otočila a rozběhla se za ním. Honila jsem ho po celém hřišti a pak jsem ho chytla. Je dost vysokej takže jsem musela koukat nahoru až mě bolelo za krkem.

"Vždyť víš že tě miluju ty prcku můj" řekl Matt a pevně mě objal. No taky když já měřím 167 a on 182 tak je to celkem vtipný když jdem vedle sebe :D.

"Ale jak se říká: co je malé, to je roztomilé." řekla jsem s pýchou.

"Ty jsi ale jedna velká výjimka" rozchechtal se Matt a já ho zase honila po celém hřišti až jsem nedávala pozor a narazila do Jaedna. Oba dva jsme spadli. On ležel na zemi na trávě a já na něm.

"Bože můj promiň, jsem nemehlo moc mě to mrzí" rychle jsem vstala a pomohla Jaednovi.

"V pořádku" usmál se. Božee je tak roztomilý když se směje.

*cvak* "ty ichtyle jeden idiotskej!" zařvala jsem snad přes celou vesnici, protože mě a Jaedna vyfotil když jsme stáli na proti sobě a koukali si do očí. Jako jo je to hezká fotka, ale bože můj já ho zabiju asi.

"A do prdele.." jen jsem si řekla pro sebe..

"Co se děje?" zeptal se Matt.

"Tamhle je Mari ze třídy.." jen jsem se radši otočila..

"Jaedenku, proč se zahazuješ s někým jako je ona?" řekla namyšleně Mari.

"Hele ty nafrněná cácorko. Nech mojí sestřenku na pokoji. Kdybych se chtěl zabít tak vylezu na tvoje ego a skočím na tvoje IQ, protože tvoje IQ je 0" řekl Matt vážným hlasem ale pak se trochu rozesmal. Já a Jae jsme se vzadu smali už předem. Mari a její ocásci ztichli a radši odešli.

"Děkuju Matte" řekla jsem a šla ho obejmout. Jenže jsem cestou zakopla o nějaký kámen, spadla a rozsekla si koleno.. Spadla jsem na nějakou hornatou část chodníku..

"Bože můj jsi v pořádku?" řekl se strachem Jaeden. Sundal si triko a ovazal mi to nad kolenem. Omggg má tak boží postavu. Vzal mě do náruče a odnesl k tetě domu.. Teta je doktorka tak mi to doma zašila. Jae a Matt už šli k Jaednovi domu, kde dnes Matt spal.

Zalehla jsem a zapla si notebook

Zprávy
Jaeden: ahoj tak co noha?
Já: ahoj, dost to bolí no
Jaeden: tak aspoň že to nemáš zlomený nebo tak něco.
Já: nu. A moc děkuju za to tričko.. Ta skvrna od krve ale nejde vyprat.. Moc mě to mrzí.
Jaeden: v pohodě. Triček mám dost, hlavni je že se ti ta špína nedostala do těla dál.
Já: 😁
Jaeden: a asi bych ti něco mel říct...
Já: ano?
Jaeden: pošli mi nudes :3
Já: co prosím?
Jaeden: promiň to psal Matt.. Trubka
Já: aha :d
Jaeden: no něco ti říct ale musím...
Já: ano?
Jaeden: no... Je pravda to co říkal Matt..
Já: a co přesně myslíš?
Jaeden: no.. Že.. Se mi líbíš..
Já: nevím co na to mám odpovědět 😅
Jaeden: no.. Jak to vidíš ty?
Já: jako.. Taky se mi moc líbíš, ale pořádně se neznáme..
Jaeden: tak se poznáme 😉
Já: budu jen ráda 😅
Jaeden: to i já
Já:no.. Hele promiň půjdu spát
Jaeden: dobře
Já: tak dobrou 😅💋
Jaeden: dobrou princezno, sladké sny 👑💋

No jezuus, je strašně moc milej. Hned jsem musela zavolat Nicole.

Hovor:
Nicole: hrabe ti? Jsou 2 ráno!
Já: jo prosimtě, neuveris co se mi stalo!
Nicole: coo mluv!
Já: no. Byla jsem venku s Mattem a Jaednem a.....
Nicole: počkat! Jako s tím novým?
Já: jo s nim!
Nicole: to si děláš srandu!
Já: nedělám a poslouchej
Nicole: joo
Já: Mari šla kolem nás a...
Nicole: ona je fakt všude!
Já: jo je, ale sakra nech mě to do říct. Já jsem zakopla a rozsekla si koleno.. A...
Nicole: a jak jsi na tom?!
Já: Nicole! sakra! Nech mě to už do říct! *smích*
Nicole: jooo sorry *smích*
Já: díky! A on mi půjčil triko abych si to zavázala.
Nicole: bože! Závist jako prase! Má dobrou postavu? Nemá chlupatou hruď? Nebo velký kozy? *smích*
Já: úžasnou! A ne. Opravdu nemá *smích*
Nicole: jujjj
Já: a teď mi napsal že se mu líbim!!!
Nicole: ó bože, ó bože, ó bože!
Já: to je bomba úplně! Já ho mil......*stichla jsem*
Nicole: coooooo?
Já: nic, dobrou
Nicole: ale.....

Rychle jsem to vytípla a "spala"


1000 slov :d
Píšu to v 23:09 tak prosím bez kritik! Jsem na večer vymydlená, ale nudím se 😁
Fotka Jaedna v médiu :*
Papiky pá :*
Kdo pozná o koho se jedná. Napište do kom plsky

T H E B O Y Kde žijí příběhy. Začni objevovat