6.

47 0 0
                                    

Další den...
Chvíle mojí odplaty byla tu.I s Beth pomocí, jsme se vplížily do pokoje Jacka. Má dnes raní trénink, kvůli zítřejšímu zápasu, takže máme čas. Zašli jsme do koupelny kde jsem mu já dala do šampónu modrou barvu.

Hned jak jsme to dodělali utíkaly jsme zase zpátky do pokoje, vzali jsme si potřebné věci a šly do školy.Když jsme přišly ke škole nerozdělovali jsme se a šli si dát jen věci do skříňky.Po cestě jsme nabraly i Kat.Najednou byl venku hluk.Všechny tři jsme se šli kouknout ven a uviděli modrou hlavu.
Všechny jsme se začaly smát.Hned co jsem Jacka uviděla v celém jeho novém stylu začala jsem se smát ještě víc.

,,Za to zaplatíš"řekl když kolem mě procházel.

Já se jen zasmála.

,,Hope?" Zeptala se mě Beth na obědě.

,,Ano?"zasměju se.

,,Nechtěla by si jen tak náhodou se mnou teď na předzápasový trenink?"zasměje se taky.

,,Ehmm já nevim Jack mě neuvidí moc rád"zasměju se při vzpomínce na dnešní ráno.

,,Aaale "zasměje se a táhne mě na hřiště, kde už kluci hrajou.Aby jste byly v obraze, Dylan a Beth spolu chodí už rok a půl.

Sedneme se na tribunu a koukáme se na zápas.Pohled mi zamíří na Modrou hlavu.Jack se najednou koukne směrem k nám a já rychle kouknu jinam.Jack jako kluk s největšim egem ve škole, když zjistil že na něj koukám sundal si tričko.jen protočím oči a koukám na zbytek zápasu.

Čas utíkal jako voda a najednou byl konec tréninku. Kluci šli do šaten a Beth šla čekat před šatny na Dylana. Já jsem se už chystala, když v tom mě zarazil zvuk motorky za mnou.

Budu ráda za každé upozornení či opravu 🌝
_Michelle_xxx 🌸

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 28, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

O R D I N A R YKde žijí příběhy. Začni objevovat