ACROPHOBIA 1

107 24 5
                                    

Tokk!! Tokk!! Tokk!! Bunyi pintu bilik Jungkook diketuk dengan kuat. Jungkook still berbahagia di atas katil.

Dengan keadaan half-nakednya,aumm.. Sapa sapa yang tengok abs dia mesti rasa nak peluk abe Jungkook tak mau lepas. Hahahahaha...

"Jungkook!! Hei bangun la. Dah lewat ni! Kau nak tidur sampai kemat ke hahhh??!!"
Ahh sudah... Chae Won,kakak aku yang cantik letopss letopss ni dah bawak keluar suara siren dia...

'So malas laa nak gi sekolah. Arghh, kenapa laa cuti kejap sangat. Tak puas aku nak bersmackdown atas katil ni.' rungut hati Jungkook.

Jungkook pun bangun dari katil dia. Duduk tepi katil. Bertinggung kat situ. Tersengguk sengguk macam orang tengah berzikir.

"JUNGKOOK-SSI!!!! KAMU BUAT APA LAGI KAT DALAM TU"

Appa aku dah menjerkah. Disebabkan suara appa aku yang kuat tu,dengan dia ketuk aku punya pintu bilik macam nak bagi reban satu rumah, aku tersengguk sampai jatuh kat lantai.

Aku bangun balik terkejut. (╥_╥) Terketar ketar tangan aku dibuatnya. Dup dap dup dap jantung aku berdegup laju.

'Barua punya appa. Kang aku mati terkejut baru kau sedar kot. Sshibal betul'

Maaf terkurang ajar. Hahahaha. Sapa suruh bagi aku terkejut. Kang haku dah maki orang.

Lapar lah.........

Author ( Duchess ) lapar cikencop sebenarnya. Sekarang ni pukul 1:00 A.M. Hanettt betui perut ni dia jadi lapo pulak. Suka betul bagi aku bela lemak malam malam ni. (×_×; ∪ˍ∪

Okay okay aku sambung cerita balik ~^O^~

"Jungkook,hari ini appa tak hantar kamu gi sekolah. Abang kamu yang akan hantarkan kamu nanti."

"Okay. ( sambil makan sandwich telur bolognese ) "

Jimin keluar dari bilik dan terus duduk sebelah Jungkook. Jimin usha Jungkook tengah makan. Pastu sengih sorang sorang. Afufufufu.....

"Kau pehal tengok aku cam tu? Aku tau aku comel pun, sebab tu Lisa suka kat a--"

Jimin potong cakap Jungkook, then tampar tampar tangan Jungkook dengan muka tak puas hati.

"Apa?! Apa?! Apa?! Tetiba naik nama Lisa dah kenapa? Aku siggung muka kau tahu."

"HAA!!! Buat laa! Buat laa!"

"When will you guys stop fighting?!" Eomma aku bersuara sambil cekak pinggang.

Jimin dan jungkook terus stop gaduh and sambung makan balik. Chae Won buat tanda 👍👍 dekat diorang. Jimin angkat jari tengahnya yang sama panjang dengan ibu jari Jungkook tu.

"Cibeiii mu Chae Won ngata kat aku"

Chae Won berjalan mengambil helmet atas almari dan cium pipi Jimin dan Jung Kook.

Tersembur telur telur dari mulut Jimin sebab terkejut. Jung kook chillax jurr makan breakfast dia.... Habis bersepai telur telur atas meja makan tu.

Paling tak syoknya, telur telur tu masuk dalam pinggan Appa jungkook, yang bernama Gong Yoo tu. Actor femes kot, takkan tak kenal ann... Gi tengok cerita GOBLIN kalau nak tahu siapa appa Jung kook ni.

👆👆👆 Bukan appa betul tau, nanti ada org take serious lak hehehehe....

"Jimin aahhhh!!!! Tak senonoh betul kamu ni! Haishh-" marah Appa.

"Mianhae, appa. (T_T) Jimin tak sengaja. Nak buat cane, dah tersembur. Ni semua salah Chae Won" Jimin meminta maaf kepada Appa nya.

'Haram jadah betul pompuan tu. Nasib baik jadi dalam rumah. Kalau kat luar? Better aku gi terjun tebing kalau orang gelak kat aku'

Next Chapter  (*^▽^*) 👉👉

ⓒDreamerDuchess
♡Vote
♡Comment
♡Share

PHOBIA : BTS FF STORY 💕 Where stories live. Discover now