Hello guys, Duchess nak bagitau, kalau chapter ACROPHOBIA 4 ni dah dapat 15 orang readers, Duchess akan hapdett chapter 5 pulak tau. Ajak laa kawan kawan sekali baca cerita ni. Baca dari awal kalau boleh. Baru laa faham = ̄ω ̄=.
Pintu kelas asal 4 artistic ditutup. Jungkook berjalan ikut belakang Jin. Mereka semakin menghampiri tangga ke tingkat atas.
Dup!dap!dup!dap! (>_<。)
Jantung Jungkook berdegup laju. Huhu dia takut nak naik atas. Aish......
Kaki kanan Jungkook mula menapak pada anak tangga yang pertama. Jungkook memegang kuat pada palang di tangga itu. Kepalanya terus pandang ke depan tak toleh kiri kanan atas bawah langsung.
It's okay, jungkook. Nan halsu isseo 💪💪.Kau cuma jangan tengok bawah dengan tepi tingkap kat tangga tu ja.
Jungkook cuba meyakinkan dirinya sendiri.
Tup tap tup tap tup tap... Jungkook dan Jin dah naik tangga sampai tingkat 2 dah.
Jungkook mendongak kepalanya sedikit. Fuhhh.... Dia menghela nafasnya.
"Gwaenchana, jungkook-ssi??" Jin bertanya. Dia mula perasan yang Jungkook nampak pucat dari tadi.
Jungkook tersenyum kelat dan membuat muka smirk dia. Dia membuat isyarat kepada Jin supaya teruskan berjalan ke tingkat atas.
Okay, okay. Dah sampai tingkat dua. Ni nak naik tingkat 3 lak. Aduss, terasa longgar pulak skru lutut aku ni. Cehh bombasticnya ayat aku.
"Annyeong,Jin" satu suara dikenali Jungkook menyapa Jin. (>^ω^<)
Tu suara Ji Yeon. Ouh,crush si Eric yang yeppeun sentiasa di mata hati Eric tu. 😙
Mata jungkook terlirik ke arah tingkap tingkat 3. Dup dap dup dap jantung Jungkook makin laju. Nafas Jungkook semakin tersekat.
Buku buku yang dipegang Jungkook terlerai daripada tangannya dan jatuh ke atas tangga begitu sahaja.
Jungkook hampir jatuh ke belakang dan....
dia terasa badannya macam ada orang peluk dari belakang. Dia rasa macam ada dua ketul benda lembut or kenyal maybe di belakang badannya. :3 :3Hahahaha bodo laa. Kalau korang yang baca benda ni tahu benda apa,diam jee, tak payah komen apa apa ~^O^~
Rambut panjang someone itu jatuh diatas bahunya. Bau perfume vanilla menusuk masuk dalam hidung Jungkook.
'Ji Yeon???!! 😨' suara hati Jungkook terjerit melihat Ji Yeon memeluknya dari belakang.
Mata Ji Yeon tertaut pada mata Jungkook. Mata Ji Yeon cantik, warna macam hazelnut. Mata Jungkook lak macam gray koko sikit.
'Dari matamu ,matamu, matamu, jatuh cinta'
Lagu indon ke lagu melayu ntah lagu ni. Duchess pun lupa. Fufufufufu.....
Ji yeon Pov🍀🍀
Handsome jugak Jungkook ni. Kulit muka dia lembut macam muka Eric. Mata dia... Cantik..... ☆ミ ☆彡
Tanpa aku sedar,aku usap-usap rambut dia
Apahal aku pulak yang jadi resah tengok dia macam ni. Kenapa aku berdebar debar??
Aku dan Jungkook bangun dari situ. Jungkook pegang tangan aku. Dia tengok muka aku dengan expression muka macam... Ntah laa... Ehhh, nape lak dia pegang pipi aku ni.
Blushing aku di situ. Jin tengok kami dua pelik ja. Jungkook kata gomawo. Aku angguk jaa.
But still, dia pegang pipi aku. Then, dia usap lembut rambut aku. Aku rasa comfortable gila time dia usap rambut aku cam tu. #^_^#
YOU ARE READING
PHOBIA : BTS FF STORY 💕
FanfictionFobia. Apa itu fobia? Aku pasti setiap orang mesti ada fobianya yang tersendiri. Fobia terhadap terbang? Tempat yang kecil atau gelap? Ketakutan yang melampau jika sesuatu benda yang dibuat tidak cukup bagus? Ataupun takut putus cinta? Hahahaha jo...