Neata! Adica cel putin pentru mine. Este deja ora 7:10 si eu inca nu sunt gata...adica nici macar nu m.am dat jos din pat. Este marti.
Stiti starea aia de nonșalanța plus telefonul la îndemâna? Pai asta simt eu. Oare sa nu merg?
Visele de libertate imi sunt spulberate de usa trantita de Larisa. Cred ca pana la sfarsitul saptamanii ii cedeaza balamalele.
L-La scoala! tipa ea in timp ce sufla intr.o trompeta de jucarie. De unde avem asa ceva? Dracu mai stie.
Ea era imbaraca deja si arata astfel
L-Faaiii fugi si te schimba ca altfel asa mergi!
Mda e clar...azi vor fi schimbate rolurile . Deocamdată.
Eu-Ma duuc! Zic morocanoasa cand incepuse sa dea cu o perina in mine.
Ma ridic in 5 minute de vaicarit si ma indrept spre baia din camera de data asta.
Imi fac rutina dar de data asta mai alert si dupa ma imbrac cu tot ce imi venea la mana...bine nu chiar tot.
Cand am plecat de acasa era 8:40. E clar ... intarziem din nou.***
Alergam in liceul pustiu pana la laboratorul de chimie. De ce am un sentiment de deja vu?
Vedem laboratorul si intram ... cel putin eu intru din nou ca si cum dincolo de usa se afla pisou si catelusi gata de luat acasa.
Ii arunc domnului de chimie un 'scuzati' mai mult suflat si merg repede in prima banca unde e doar un loc liber...deoarece nu mai era nicio banca goala. Nici nu observasem langa cine ma asezasem ca incercam sa imi trag sufletul.
Domnu'- Data viitoare cand mai intarziati va pun 3.
Eu-Mda, hai pa. Zic fara chef in soapta cat sa ma auda.
Dupa ce domnul incepuse ora...adica mai intai sa ne arate ce substante si cat de calculat punem in vase.
Bancile nu erau normale... sunt mult mai mari si au toate ustensilele necesare pe ea.
Logic.Cand ne.a pus la treaba impreuna cu colegul de banca...atunci mi.a picat fisa ca nu stiam cu cine stau. Ma intorc si nu mare mi.a fost mirarea sa il vad pe Adam. Am rosit umpic dar dupa mi am revenit si m.am concentrat pe chimia din manual...nu dintre noi. Cel putin asta imi spun hormonii care au luato o razna.
Imediat ce vreau sa pun o substanta in vas aud sunet dezaprobator. Fata mea devine una sarcastica si las substanta pe masa. Iau alta si tocmai cand sa o pun iar aud acelasi sunet. Atunci ma enervez si ma rastesc la el
Eu-Dar daca tot nu e bine ia fa tu tot bou silitor ce esti. Ii zic negandind prea bine ce aveam de gand sa ii zic...a sunat aiurea...deoarece asta e Lucifer in persoana...mai e si inalt.
A-Pai daca tot sunt un bou silitor iti zic ca trebuie sa adaugam asta , arata spre ceva ce n.am vazut in viata mea ... plus ca nus buna la chimie, si asta,arata spre bicarbonat de sodiu.
Eu-Wooow! Tocmai ai castigat premiul 'frunza in cacat' ii zic eu retorica.
A-Vrei sa te ciufulesc?
Eu-Vrei sa ajungi in 6 spitale cu destinația la morga?
A-Vai iubito,dar ce periculoasa te.ai facut. Spune el cu un ranjet pe fata
Eu-Iubita ii spui ma-tii. Si sa te mănânce ciorile.
Ii spun uitandu.ma fix in ochii lui si fiind încruntată. Atunci el face ceva la ce nu ma asteptam. Imi apuca nasul si il strange .
Eu atunci ii dau una peste mana... doua , trei pana vad ca nu merge si ii trag un picior in scaun de s.a auzit umpic cam tare peste galagia studentilor din clasa. El imi da drumul si doar imi face cu ochiul reapucandu.se de experiment. Il omor! Si il readuc la viata ca sa am pe cine enerva si apoi saliva cand e mai departe de mine. Totusi e Lucifer.
***
Tocmai s.a sunat si eu dupa ce ii arunc o privire urata lui Adam imi iau cartile si merg cu Larisa la dulapuri.
Avem sport....grozav!
Chiar ma intreb ce se va mai intampla azi...am chef de noi provocari ... unele solicitante, hai sa vedem ce are Larisa de zis despre asta.
To be continued.
CITEȘTI
Noi si atat
Teen FictionO simpla fata de 16 ani ,Laura isi infrunta trecutul sangeros impreuna cu prietena ei care i.a fost alaturi ca o sora , Larisa in marele LA unde la liceul nou da de un baiat ,Adam care ii schimba radical viata. Curiosi? Va las sa va delectati cu ace...