Κεφάλαιο 7

27 5 0
                                    

Allison's POV:

Είχε βραδιάσει και ήταν περασμένες 12.Τότε ήταν που άκουσα κάποιον να ανεβένει τις σκάλες προς το δωμάτιό μου βιαστικά.Και η πόρτα άνοιξε απότομα!

Jessica:Allison γρήγορα ετοιμάσου και κατέβα να πάμε στο αυτοκίνητο!

Allison:Μα,τι σε έπιασε τι έγινε;;

Jessica:Η μαμά δεν γύρισε από την δουλειά,και δεν απαντάει στο κινητό της!!

Allison:Την πήρες στο γραφείο;Ίσως έχει δικαστήριο;

Jessica:Στις 12:30 το βράδυ;Έλα σοβαρέψου και πάμε να την βρούμε!

Allison:Είσαι σίγουρη κι άλλες φορές έχει αργήσει και πιο πολύ.

Jessica:Ναι,όμως μας είχε ειδοποιήσει.

Allison:Σωστά,τι λές να της συνέβει;

Jessica:Ας ελπίσουμε να μην είναι τίποτα σοβαρό.Έλα,πάμε να την βρούμε.

Τρέχαμε με το αυτοκίνητο μέσα στους άδειους δρόμους της πόλης,το σκοτάδι εκείνης της βραδιάς ήταν μαύρο σαν πίσσα,μόνο τα φώτα και τα φανάρια έριχναν τα φώτα τους πάνω μας και οι μόνες ψυχές που ήταν εκεί έξω εκτός από εμάς διασκέδαζαν μέσα στα club.Πήγαμε αμέσως στον χώρο που δούλευε η μαμά αλλά ήταν κλειστά.Ευτυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις μπορώ και κρατώ την ψυχραιμία μου σε αντίθεση με την Jessica που είχε πανικοβληθεί!Σκέφτηκα λοιπόν να πάρουμε τηλέφωνο τους συναδέλφους της να τους ρωτήσουμε αν είδαν την μητέρα μας όταν έφευγε από την δουλεία.Αλλά δυστυχώς κανείς δεν ήξερε τίποτα παραπάνω από το ότι φεύγοντας περπατούσε προς το αυτοκίνητο της και τίποτα άλλο...

~4 ώρες πριν ~

Κα.Diamond's POV:

"τακα τακα τακα τακα"

Ευτυχώς τέλειωσα γρήγορα σήμερα,θα έχω χρόνο να κάνω παρέα με τα κορίτσια μου.Σκέφτηκε η Κα.Diamonds κοιτώντας το ρολόι της που έδειχνε 10:15 .Όμως χαμένη στις σκέψεις της δεν αισθάνθηκε τον κίνδυνο εγκαίρως.

"Woooooosh"

Κα.Diamonds:Ποιος είναι εκεί;;;

???:......

Κα.Diamonds:Βγες από όπου και αν κρύβεσαι,το ξέρω ότι είσαι εκεί!

Ο άγνωστος που την παραμόνευε δεν είπε τίποτα.Δεν έβγαλε ούτε ήχο.Το μόνο που έκανε ήταν να την πλησιάζει αργά από πίσω της με ένα μούσκεμα δηλητηριασμένο πανί. Βάζοντάς το στην μύτη της κατάφερε να την ναρκώσει και να την πάρει μακριά.

My messed up lifeWhere stories live. Discover now