Κεφάλαιο 6

32 5 1
                                    

Ήταν αργά το βράδυ όταν ο Leon με επέστρεψε σπίτι μου μετά την βόλτα.Μπορώ να πω ότι περάσαμε πολύ ωραία.Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και έμαθα ότι έμενε λίγο πιο μακριά από εμένα.Φυσικά μου υποσχέθηκε ότι όλα θα πάνε καλά μεταξύ μας όπως τον παλιό καλό καιρό αλλά δεν είμαι σίγουρη αν νιώθω  όπως παλιά ή αν θέλω νιώθω.Ευτυχώς κανείς δεν κατάλαβε ότι γύρισα στο σπίτι οπότε πήγα στο δωμάτιό μου σιγά-σιγά στις μύτες των ποδιών μου.Και τότε ξαφνικά με το που μπαίνω ανοίγουν τα φώτα και αντικρίζω μια θυμωμένη Jessica! 

  Jessica:Που ήσουν όλο το βράδυ εξαφανισμένη;Δεν απαντούσες και στο κινητό σου!Ανησυχήσαμε πολύ!Λοιπόν πες μου περιμένω απαντήσεις.

Allison:Βγήκα μια βόλτα.       

Jessica:Με ποιόν;  

 Allison:Με τον Leon.  

 Jessica:Καλά,άσε τις χαζομάρες,αφού ξέρω ότι δεν ζει πια εδώ.  

  Allison:Επέστρεψε όμως και βγήκαμε να τα πούμε.  

 Jessica:Τότε πρέπει να τον καλέσεις μια μέρα για φαγητό,γιατί όπως ξέρεις και αυτός και ο μπαμπάς του είναι οικογενειακοί μας φίλοι. 

Allison:Καλά θα δω.  

Jessica:Όχι θα δεις.Θα το κάνεις.  

Allison:Εντάξει,τι σε έπιασε βραδιάτικα; 

Jessica:Απλά ανησυχούσα πολύ για εσένα.Και όχι μόνο εγώ αλλά και η μαμά.Ο μόνος λόγος που κοιμάται είναι γιατί της έδωσα ηρεμιστικά. 

Allison:Συγγνώμη,είχε τελειώσει η μπαταρία από το κινητό μου.  

Jessica:Αν νοιαζόσουν όμως θα έβρισκες τρόπο να μας ειδοποιήσεις. 

Allison:Συγγνώμη!Τώρα θα με αφήσεις να κοιμηθώ;Έχω σχολείο αύριο.  

Jessica:Και εγώ έχω αλλά δεν κάνω έτσι.Τέλος πάντων καληνύχτα τα λέμε αύριο το πρωί.Και μέχρι να δω τον Leon περιμένω την αλήθεια.

Allison:Μα αλήθεια σου είπα.Περίμενε και θα δεις, θα πάρεις πίσω ότι είπες.   

Jessica:Καλά,θα δούμε.

Και με αυτό έφυγε από το δωμάτιό μου και με άφησε μόνη μου με τις σκέψεις μου.Πραγματικά όταν είναι έτσι η Jessica μου σπάει τα νεύρα!Γιατί δεν μπορεί να με πιστέψει έστω για μια φορά;Μετά από όλα αυτά αποφάσισα να ηρεμήσω και να κοιμηθώ!

Allisson:Αχ,μακάρι να πάνε όλα καλά αύριο.

.

.

My messed up lifeWhere stories live. Discover now