İşe gidiyordum hastanede çalışıyordum hastaneye girdim odama gidebilmem için asansör kullanmam gerekiyordu asansöre bindim ve bir katta durdu kapı açıldı Matthew'de bindi..Doğru tahmin aynı yerde çalışıyorduk.
Onu görmezden geliyordum ve bir anda asansör durdu kapıda açılmıyordu endişe ile Matthew'e baktım.
MTW: Sanırım bir arıza oldu..
SM: Ne?
Asansör tuşlarına hızla basıyordum.
SM: Ya hayır olamaz!! Kimse var mı??
MTW: Dur sakın ol. yardıma geleceklerdir.
Somin'in nefes alması zor hale gelmişti.
MTW: Somin iyi misin??
SM: B-ben nefes alamıyorum..
Matthew hemen Somin'in yanına yaklaştı..
MTW: Derin derin nefes almaya çalış!
Somin daha fazla dayanamıyordu ve yere düşüp bayıldı.
MTW: Kimse yok mu yardım edin!!
Matthew bir yandan bağırıyor ve bir yandan da Somin'i ayıltmaya çalışıyordu.
Asansör kapısı açılmıştı ve Matthew hemen Somin'i kucağına alıp asansörden çıkmıştı. onu bir odaya getirdi ve gerekli tedavileri yapıyordu ama Somin'in durumu çok ciddiydi...
Haberi alan Jiwoo ve Taehyung hemen hastaneye gelmişlerdi ve Taehyung Matthew'e ne olduğunu çok kızgın ve öfkeli bir şekilde sordu..
MTW: Asansörde kalmıştık Somin nefes alamayıp bayıldı benim hiç bir suçum yok.
JW: Taehyung hayatım lütfen sakin ol!
TH: Tamam sakinim ama Somin kendine gelmezse çekeceğin var elimden!
JW: Ya onu bunu bırakın şimdi. Ye Na'ya ne diyeceğiz?
TH: Bende bilmiyorum..
Çok heyecanlı yerde bitirdim biliyorum ehehehe yeni bölüm çok yakında~! ^,^
YOU ARE READING
Yine Sen.. Yine Ben..[BMIN]
Romance"Somin bir daha hiç görüşmeyelim. Ayrılıyoruz" Somin ona şaşkın gözlerle bakar. "Neden? Bir sebebi mi var? Bu kadar zor olan ne? Lütfen Matthew beni bırakma"