Somin kendine gelmişti durumu çok iyiydi ama hala bu olanlara inanamıyordu Matthew'i görüp görmekten artık dayanamıyordu. Eskileri hatırlayıp ağlıyordu onu hala seviyordu ama onu affedemezdi..
Somin bunları düşünürken kapı açıldı Jiwoo ve Yena içeri girdi Yena hemen Somin'in yanına koştu ve ona sarıldı Somin'de sarıldı
"Anneçim çok koyktum"
"Korkma bir tanem bak artık iyiyim" dedi ve kızına daha sıkı sarıldı.
Bir kaç gün sonra Somin taburcu olmuştu evdeydi Yena ise okuldaydı. ve kapı çalmıştı Somin hemen gidip kapıyı açtı ve o Matthew di..
"Evimi nasıl buldun?? Ne işin var burada?!
"Somin şu anki konumuz bu değil! Dayanamıyorum Somin lüten dürüst ol! Yena benim kızım mı?"
Somin bunu duyunca gözleri doldu ve kafasını yere doğru eydi ve cevap verdi.
"Değil sana söylemiştim onu düşük yaptım!"
"Somin lütfen bana gerçeği söyle yalan söylediğini görüyorum!"
"Cevap vermeyeceğim Matthew yeter! Çık hayatımdan daha fazla dayanamıyorum!!"
Matthew cevap vermeden açık olan kapıdan Taehyung içeri girdi ve öylece bakıyordu.
"Neyse ben Yena'yı okuldan alacağım lütfen ben eve dönmeden git!"
Dedim ve hemen Yena'yı almaya gittim
♥♥♥
Okulun önünde Yena'nın çıkmasını bekliyordum ve çıkmıştı hemen onun yanına gittim beni görünce bana doğru koştu.
"Anneçim bak bugün yeşim yaptık şeni çizdim bide Maçtev abiyi"
"Çok güzel çizmişsin ama babanı neden çizmedin?"
"Onun neye bencediğini biye bilmiyoyum ki"
Bunu duyunca üzülmüştüm. Aslında o babasını çizdi. ama bunu ona söyleyemiyordum. Ona söylemeyi çok isterdim *O zaten senin baban* diye...
Eve gitmiştik ama Yena'yı Ae Chalara göndermiştim eve girdiğimde Matthew yoktu. ama nefes alışını duyuyordum. Evin tüm odalarına baktım hiçbir yerde yoktu. Ve onu yatak odamda görmüştüm fotoğraflara bakıyordu..Yanına gittim onun yüzüne baktım dudağı patlamıştı. ve konuştu..
"Bunları hala saklıyorsun." "..Neyse gel yaralarına bir bakalım"
Dedim ve salona geçtik ilacı pamuğa döküyordum ve elimi tuttu.
"Gerek yok öpsen geçer."
Ona sinirli bir şekilde baktım ve pamuğu dudağına çok sert bir şekilde bastırdım.
"S-s-s-somin dur dur! Acıyor!"
"Laflarına dikkat et o zaman!"
Dedim ve onu evine zorda olsa gönderdim ve etrafı topladım odama geçtim fotoğraflara baktım ve ağladım Yena'ya gerçekleri nasıl söyleyeceğim?
YOU ARE READING
Yine Sen.. Yine Ben..[BMIN]
Romance"Somin bir daha hiç görüşmeyelim. Ayrılıyoruz" Somin ona şaşkın gözlerle bakar. "Neden? Bir sebebi mi var? Bu kadar zor olan ne? Lütfen Matthew beni bırakma"