SzJG 18

589 26 2
                                    

Ezután meghallgattuk a tévében az igazgató, Mounseur Borrel beszédét, ami annyiból volt izgibb, mint a tavalyi, hogy egy légy rászállt a hajára, és azt hessegette. Miután Máday szó szerint kilökte a képből, következhetett az igazgatóhelyettes asszony és a házirend-módosítás. A légy nyilván nem tudta, hogy kivel van dolga, így Mádayt is megpróbálta megzavarni. A teremben Dave jóvoltából (aki rögtön magára vállalta a buki szerepét) elkezdődtek a fogadások, "Máday vs Légy" címmel. Talán ez volt a legemlékezetesebb évnyitó. Mellesleg Máday nyert, mert egy gyanútlan pillanatban a kezében tartott vaskos házirenddel kilapította a legyet. Itt ért véget a móka, illetve számunkra. Kinga egy kicsit tovább hőzöngött, és mindenképpen értesíteni akarta a Green Peace-t, hogy az ig.helyettes állatkínzó.




Kardos:Kinga .Tudsz ikszelni bal kézzel,vagy szeretnél halasztani?
-Már elnézést-csattant fel Kinga .-Nem szeretném,ha gipszem miatt hátrányos megkülönböztetésben lenne részem!Tudok ikszelni bal kézzel,és biztos,hogy így is jobb eredményt fogok elérni bárkinél!
-Rendben,nyugodj meg kérlek-riadt meg Kardos.
Lenéztem a lapomra,és gyorsan neki is láttam.Már majdnem negyedórája tartott a nyelvtanóra,amikor Zsolt kérdőn felnézett.
-Hogy írjuk azt hogy "pálya"?
-P-vel-vágta rá Dave .Mindenki felnevetett,de Kardos azonnal elcsendesített minket egy laza "még egy szó,és beszedem!"felkiáltással

Bábel, SzJG, Bexi, IOV-idézetekWhere stories live. Discover now