1. Bölüm

233 12 3
                                    

Annie nin ağzından

Bir hafta önce Caleb'i kalp sorunları yüzünden kaybetmiştik. (Caleb Logan Leblanc abisi gerçekten öldü) Bratayley den bir kişi eksilmişti. Ben neredeyse son günlerde yaşamıyordum. Annem bu halimi gördükçe daha çok üzülüyordu. Kardeşim Hayley çok etkileniyordu. Geçen akşam annem ve babamı konuşurken duymuştum. Bu şehirden gitmemiz gerektiği hakkında konuşuyorlardı. Teyzemlerin yanına gidicektik. Jayden Bartels kuzenim onu da özlemiştim. Oraya taşınıcaktık. Yeni bir hayata başlayacaktım. Okulum arkadaşlarım hepsinden uzak olucaktım. Abimin ölümü ile bu biraz zor olucaktı.

Kardeşim Hayley yanıma geldi.
H:Abla.
A:Efendim.
H:İyimisin.
A:İyiyim.
H:Annem bizi çağırıyor bir şeyler anlatacakmış.
A:Tamam geliyorum.
Hayley odadan çıktı. Kesin annem taşınacağımızı söyleyecek. Bende yanlarına gittim.(Annesini  adı Katie)
K:Gel Annie. Otur yanımıza.
Yanlarına  gittim ve koltuğa oturdum.
A:Evet dinliyorum.
K:Bu süreçte hepimiz sarsıldık. Zor zamanlar oldu. Abinizin ardından hala toparlanamadınız. Bu evde onun anıları çok fazla. Bu yüzden Babanız ile bir karar verdik. Los Angelese a taşınacaģız.
H:Los Angeles' mı?
K:Evet teyzenler in tanıdığı emlakçı bir ev ayarlamış bile.
Hayley sevinmişti.
A:Peki ne zaman taşınıyoruz.
K:Yarın akşam yola çıkacağız.
A:Tamam ben odamı toparlamaya başlayayım.
Koltuktan hızla kalktım ve odama gittim. Ağlamaya başlamıştım. Ben buradan gitmek istemiyorum. Abim Caleb i unutmak istemiyorum. Odama girdim. Annem de arkamdan geldi.
K:Annie...
Hiç birşey demedim.
K:Annie ağlıyormusun.
Anneme doğru döndüm. Yanıma geldi. Göz yaşlarımı sildi.
K:Annie bak bu senin için zor biliyorum ama böyle  üzgün bir şekilde yaşamak iyi değil. Sen de istmezmisin yeni bir hayata...
A:İstemem ben Caleb'i unutmak istemiyorum. Arkadaşlarımı bırakmak evimi bırakmak istemiyorum.
K:Annie orada da bir evin olucak yeni arkadaşların olucak. Abini unutmayacaksın ki . Hem bak Jayden var orada en sevdiğin kuzenin. Haydi şimdi en değerli eşyalarını koliye doldur. Çok birşey alma. Kıyafetlerini valizlere koy tamam.
A:Tamam.
Annem bana bir iki-koli verdi ve odadan çıktı.
İlk önce kıyafetlerimin hepsini valizlerime koydum. Daha sonra ayıcığımı diğer önemli malzemelerimi koliye doldurdum ve bantladım. İşim bitince bir koli alıp Caleb in odasına gittim. Yatağının üstündeki ayıcığını duvarlardaki ressimlerini bir kaç kıyafetini ve parfümünü koliye attım.

Ertesi gün Sabah

Erkenden kalkıp kahvaltımızı yaptık. Babam elinde bir koli ile yanımıza geldi. Hayley 'i çağırdı. Kutunun üstünde Bratayley 'e yazıyord.
A:O ne baba.
Bily:Bir hediye. Gelin bakalım yanıma.
Babam bir makas alıp geldi , bantları kesti. Daha sonra kapakları açtı. İçinde t shirt ler vardı. Bir tanesini aldım ve açtım. Üzerinde Bratayley yazıyordu. Çok mutlu oldum. Hayley çığlık atmıştı.
Hemen giydik.
K:Çok güzel olmuş.
A:Evet anne bayıldım.
B:Koliler hazırmı.
K:Evet.
B:E haydi kamyona yükleyelim. Onlar yola çıkacaklar. Bizde akşam yola çıkarız.
K:Haydi kızlar kolilerinizi getirin.

Gece saat 23:00

Yola çıkma vakti gelmişti. Evein her yerini gezdim. Bir tek Caleb' in odası kaldı oraya da gittim yatağına oturdum. Kokusunu son kez içime çektim. Daha sonra arabaya gitmek için odadan çıktım.
Arabaya bindik. Yolculuk başladı. Maryland' de son gecemiz.

A:Uçak saat kaçta?
B: 24:00 da.
A:Tamam.

Saat 24:00
Uçağa binmiştik. Jayden mesaj attı.

Mesajlaşma
J:Hey Annie.
A:Merhaba.
J:Merhaba.  Yola çıktınız mı?
A:Evet şu an uçaktayız.
J:Seni çok özledim çok heyecanlıyım.
A:Bende özledim seni.
J:Eee mutlumusun buraya geliceğin için.
A:Yani mutluyum diyebilirim mutsuzum da diyebilirim.
J:Neden mutsuzsun.
A:Neyse bunları gelince konuşuruz.
J:Tamam haydi iyi yolculuklar. 😘
A:Öptüm.😽😼

SABAH
Çoktan Los Angeles 'a gelmiştik. Hemen odamın yerini öğrendim ve odama gittim. Hemen kemdimi yatağa attım. Güzel bir odam olmuştu. Kolilerimi boşalttım ve yerleştirdim. Kıyafetlerimi de dolabıma yerleştirdim. Yatağımın üzerine Caleb'in ve beni ayıcığımı koydum. Ve kendimi yatağa bıraktım.

Umarım hikayeyi beğenirsiniz. Yazım hataları var ise özür dilerim. Beğenirseniz  beğeni ve  yorumlarınızı bekliyorum
Herkeze iyi geceler😚

HANNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin