4.bölüm

158 7 3
                                    

Yemeğimizi yedik. Hazırlanıp evden çıktık Piper'ı almaya gidiyorduk. Kliniğe gelince arabadan inip koşarak içeriye girdim. Annemler de geldi doktorun odasına gittik. Piper oradaydı. Hemen yanına gittim. Bizi görünce mıyıklamaya başladı. Yanına oturdum onu sevdim elimi yalamaya başladı. Hayden de yanıma geldi.
H:Piper...
Piper onu görünce bilmediği için havladı.
K:Annie haydi çekilin ben onu alayım arabaya götürelim.
A:Tamam anne.
Kenara çekildik annem piperi alıp arabaya götürdü. Ben bindim Piper'ı kucağıma bıraktı.

10 dk sonra
Yolda gelirken bir markete uğrayıp Piper'a en sevdiği yemlerden aldım. Eve girer girmez kabına koydum ve yemesi için önüne bıraktım. Yemeye başladı. Bizi duyunca GG ve Winnie 'de geldiler. Piper 'ı görünce hemen üzerine atladılar. Ama Piper'a zarar gelir diye Hayden le birlikte tuttuk onları. Hayden GG'yi tutmuştu ama onu pek tanımadığı için onu ıssırdı. Hemen elinden aldım ve koluna baktım. Büyük bir sıyrık vardı.
A:Eyvah. Çok kötü olmuş. Çok acıyormu.
H:Acımıyor.
A:Acımıyormu şuna bak.
K:Annie çekil ben bakayım.
Annem Hayden'in koluna baktı.
K:Annie Billy'i çagır hastaneye gidelim.
H:Yok gerek yok. Acımıyor.
K:Yok olurmu öyle şey. Billy...Billy buraya gel çabuk.
H:Yok cidden birşey yok benim köpeğimde yapıyor böyle şeyler sararız geçer.
B: Ne oldu.
Babam yaklşınca Hayden'in kolunu gördü.
B:Nasıl oldu.
A:CC ıssırdı.
B:Çok derin değil ama hemen hastaneye gidelim.
H:Cidden gerek yok sararız geçer.
A:Olmaz inat edip durma bir aşı yapsınlar dikiş atılcaksada dikiş atsınlar.
Benim zorumlada Hayden hastaneye gitmeyi kabul etti. Telefonumu ve onun telefonunu aldım ve evden çıktık. Annem ve Hayley evde kaldılar. Arabaya bindik Hayden'e mesaj geldi. Telefonunu verdim. Baktı daha sonra telefonun ekranını kapattı. Önüme döndüm.Birsüre sonra ona döndüğümde bitkin görünüyordu.
A:Hayden ne oldu?
H:Hiç
A:Hayden ne oldu dedim sana.
Telefonunu açıp bana gösterdi. Mesaj gönderen Kenzie'ydi. Fotoğrafı açtı. Ben Hayden'i ıslatırken fotoğrafımızı çekmiş. Ve ben odasındayken de çekmiş. Altına da mesaj olarak. Benimle olmaya devam ediceksin yoksa okulda değişik dedikodular çıkabilir yazıyordu.
Bu konu hakkında sesli bir yorum yapamayacağım için telefonumu elime aldım. Hayden 'in numarasını yazdım ve mesaj yazdım. Çok sinirlenmiştim.
A:Ya bu kız kim oluyor kendini ne zannediyor. Yani bu cüretti nereden buluyor. Ne hakla benim fotoğrafımı çekip bizi tehtid ediyor?
H:O herzaman öyledir.
A:Ne yapıcaksın sen ona sevmediğini söyledin. Neden zorluyor yani.
H:...
A:Çıkıcakmısın?
H:Bizim iyiliğimiz için.
A:....
Telefonları kapattık. Hastaneye gelmiştik.

1saat sonra
Hayden'e aşı yapıldı ve yara sarıldı. Eve geldik. Koltuğa oturduk. Hayden bitkindi.
A:İyimisin?
H:Yorgunum.
A:Aşı ateş yapar sanırım.
H:Büyük ihtimalle.
Hayden zaten üzgündü şimdide hasta olucak.
H:Ben artık gideyim. Annemler akşam gelirler.
A:Olmaz olmaz annenler gelene kadar gitme hasta olursan  ne olucak?
H:Annie...
Hayden'in telefonu çaldı.

Hayden'den
Annem arıyordu.(Annesinin adı Tisha Summeral)
H:Alo.
T:Alo oğlum  nasılsın?
H:İyiyim siz?
T:Biz de iyiyiz sana şey diyecektim. Bizim bu günde işimiz uzadı bu gün de gelmiyoruz yarın öğlen gelicez. Sen neredesin?
H:Annie Leblanc.
T:Ney ciddimisin? Nasıl yani?
H:Onlar buraya taşındılar ya neyse gelince anlatırım.
T:Tamam annecim selam söyle görüşürüz.
H:Görüşürüz.

Telefonu kapattım.

Annie'den
Hayden telefonu kapattı.
A:Ne oldu?
H:Bu günde gelemiyceklemiş. Selamları var.
K:Hayden ne oldu?
H:Annemler bu gün de gelemiyolar.
K:Tamam o zaman gitme. Hasta flan olursun aşı olmuşsun.
H:Şimdi iki gün üst üste ayıp olur. Ben gideyim.
A:Olmaz. Hayden...
Ona kızgın bir şekilde baktım
H: Peki peki.
A:Ohh bee.
B:Kimler aç.
Hayley:Ben ben ben...
A:Ben.
B:Haydi hazırlanın sizi yemeğe götüreyim
Hayley:Yuppi.
Hepimiz hazırlanmaya gittik. Hayden salonda giyindi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HANNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin