#2

66 14 8
                                    

Zobaczyłam ... Janka

Nie wierzę, że to on miał po mnie przyjechać dopiero za tydzień. Gdy go zobaczyłam to szybko weszłam do domu i uciekłam na górę do mojego pokoju.

-Kamila to ty?- zapytał mój brat.
-Tak to ja zaraz przyjdę idę się przebrać w coś wygodniejsze niż sukienka i szpilki -odpowiedziałam
- Dobra to ja poczekam na dole i będę oglądać Skkf'a  (Idk jak się to pisze -aut.).

Dobra czyli Jaśka mam na jakieś pół godziny z głowy. Jak już poszłam na górę do mojego pokoju wybrałam czarne leginsy i luźną bluzkę z H&M.
Zeszłam na dół i podbiegłam do mojego braciszka.

-Tęskniłam za tobą- powiedziałam Jankowi.
- Ja też młoda- powiedział mi a ja postanowiłam się go zapytać czemu przyjechał tak szybko.
-Ale co Ty tu robisz miałeś być dopiero za tydzień?- zapytałam z radością.
-Bo później rodzice muszą Ci coś powiedzieć więc chciałem być przy tym.- odpowiedział.
- Ale co chcą mi powiedzieć ?- zapytałam z ciekawości.
-To młoda dowiesz się jak rodzice przyjdą z pracy- odpowiedział bez mniejszego zastanowienia.
-A Ty mi nie możesz powiedzieć?- zapytałam bo byłam bardzo ciekawa.
-Nie musisz poczekać bo rodzice mnie prosili żebym Ci nic nie mówił-odpowiedział mój ''kochany" (wyczuj ten sarkazm) braciszek.

*5 godz. później *

Pov. Kamila

- Dzieci jesteśmy - krzyknęła mama gdy weszła do domu.
Ja jak usłyszałam mame to szybko zbiegłam na dół do rodziców i brata.
- Cześć możecie mi powiedzieć co macie mi do powiedzenia?- zapytałam.
-Poczekaj jeszcze zaraz Ci wszystko powiemy daj nam się rozebrać  - zapewnił mnie tata.
- To ja idę do siebie do pokoju.- powiedziałam i poszłam na górę.

*pół godz. później*

Pov. Kamila

-Kamila chodź na dół mamy Ci coś z Jankiem do powiedzenia.-usłyszałam wołanie mamy.
-Już idę - powiedziałam i poszłam do salonu.
- To słucham co macie mi do powiedzenia-powiedziałam wchodząc do salonu i siadajac na kanapie.
-Chcemy Ci powiedzieć ,że ...

==============================
Słuchajcie w najbliższe dni nie będą się pojawiać rozdziały ale mam nadzieję , że wam to nie przeszkadza i mnie zrozumiecie.

Gwiazdka+Komentarz= Motywacja


To naprawdę wy || M.G M.GOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz