E-Mergem in vacanta?
M-Da.
Ed-Unde?
E-Dubai.
Sa-La nivel inalt ca la Dubai.
D-Nivelul Satra tu nu il ai.
Mi-am facut bagajul.Am stat 6 ore sa aleg ce sa iau si ce nu si am stat 3 ore sa impachetez.Cand cobor jos ei se opresc din vorbit.
E-Ce mai ascundeti?
Ed-Nimic.
E-Tu sa taci!
M-De ce v-ati certat?
E-Nu ne-am certat.Doar i-am spus sa taca.Deci?
Sa-Deci ce?
E-Despre ce vorbeati?
C-Nimic.
Imi dau ochii peste cap si merg in bucatarie sa imi fac o cafea.Dupa ce savurez cafeaua imi iau bagajul.Maik a sunat la limuzina si avionul nostru personal.Se vede ca eram bogata.Am adormit pe umarul lui Denis deoarece am stat cu el.Denis m-a trezit.Primul lucru care l-am facut a fost sa ma uit pe geam.Ce mai priveliste.Un tomberon.
E-Zau?
D-A lesinat pilotul si copilotul a sarit cu o parasuta,iar noi ne-am prabusit.Vroiam sa vad daca esti bine.
E-Ceilalti sunt bine?
D-Nu stiu.Hai sa vedem!
In avion era un fum de toata frumusetea.Eu mergeam de mana cu Denis.Am ajuns la scaunele lui Maik,gemenele si Edi.Edi si Sandi sunt morti.Ma uit la Maik.Nu se trezeste.Il trag de mana impreuna cu Denis si Sara.Am reusit sa iesim din avion.
E-Nuuuu...
Sa-Ce e?
E-Clara e in avion.Trebuie sa merg dupa ea.
C-Nu,nu trebuie.
E-Clara....
Si ne imbratisam.
E-Esti bine?
C-Da.
Am mers ce am mers.Am ajuns la intrarea in New York.
E-Vreti sa locuim aici?
C-Bine.Dar ar trebui sa ii sunam pe parinti.
D-Cu ce?
C-Telefoane.
E-Nu le-am luat.
C-Putem imprumuta.
E-Stie cineva numarul parintilor?
C,E,D si S(o sa ii zic S)-Nu.
E-Perfect.Dar am ghiozdanul la mine.
S-Si eu.
C-Chio.
E-Eu am bani,o sticla de apa,4 pungi de cipsuri mari,un portofel cu bani iar,un pachet de servetele uscate si unul de servetele umede,Un caiet in care am ascunsi bani,un pix negru.
C-Mai conteaza culoare?
E-Lasa-ma sa continui!Asa o mini boxa,o bratara,4 bilete la...Nu pot sa cred.
D-Ce e?
E-Am patru bilete pentru o luna la un hotel din New York.Si nu conteaza data.
Ei-Ce noroc.
E-Mai am un laptop,periuta de dinti,pasta de dinti si cateva haine.
S-Cum ar fi?
E-2 perechi de blugi,2 bluze,un tricou si o geaca de piele.
D-Cum de ai atata spatiu?
E-Le-am inghesuit.
Toti au spus ce au la ei.Toti aveau bani,iar Denis avea in buzunar bani si 2 bilete la un hotel din New York.Soarta tine cu noi.O da.Ciudat ce ca ambi aveam la acelasi hotel dar e.Eu cine sunt sa schimb destinul?Primul loc in care am mers a fost spitalul.Maik sta de 3 saptamani in spital.Sper sa se faca bine.Intre timp ne-am cumparat o casa cu 2 etaje.Este primitoare si mare.Eu stau la etajul unu.Sa lasam asta am ramas la Maik si spitalul.Doctorul a spus ca in maxim o saptamana o sa isi revina.
CITEȘTI
În căutarea adevărului
AdventurePersonajul principal Sofi s-a trezit din coma.Ea a stat în spital timp de 4 ani.Acum ca este majora vrea sa îsi afle trecutul.Cand v-a gasi ce si-a propus credeti ca va fi fericita sau dezamagita? Ps: 1-Cartea are greseli gramaticale 2-Aceasta este...