Semeni cu mama ta

52 2 0
                                    

Noi doi iesim din salon.
E-Stai!
M-Ce e?
E-Ce facem cu doctorul?
M-Da-l dracu!
Am mers la firector si Denis.
E-S-a trezit Maik.
Di-Acum veniti la mine.
Sunte in masina mea.Merg cu o vitexa de 50km/h.
D-De cand meri asa de incet?
Ei fac semn spre director.
M si D-Aaaaa....
Ajunsi in casa sotia lui il bombardeaza cu o tona de intrebari.Intr-un final isi da seama ca nu a venit singur acasa.
F-Te-ai c...Cine sunt ei?
D-Ei doi sunt finii nostri.
F-Sofi!Maik!
Si ne îmbratiseaza.
F-Nu v-am mai vazut de cand aveati 7 anisori.Ce mari ati crescut.
M-Cori?Austin?
F-In carne si oase.
Cei trei se imbratiseaza.
F-De ce se uita asa ciudat Sofi?
M-Sufera de amnezie si a aflat doar cateva lucruri.
Di-A aflat de put...
M-Taci!Nu*spune in soapta*
F-Şiiii...mai esti domnisoara?
Rosesc toata.
F-Asta inseamna ca da?
E-Da*spun incet*
F-Semeni cu mama ta.Ea nu a facuto pana cand s-a casatorit.
Dupa mai multe discutii am decis sa ne intoarcem acasa.Ma sinteam stanjenita.Vorbea despre cum a fost prima oara pentru mama si ca ea creda ca o sa fie la fel si la mine.Off...
   Ajunsa acasa ma duc sa imi fac un dus.Dupa 30 de minute decid sa ies din apa.Degetele mele aratau ca naiba.M-am imbracat in pijamale si m-am pus in pat.Nu pot sa dorm.Ma tot gandesc oare la comportament chear seman cu mama?Am tot felu de intrebari la care nu am primit rsapuns.Una dintre ele poat si cea mai importanta.Eram fericita?Decid sa ma uit la un film de groaza.La o parte ma sperii si tip ca o nebuna.In srcunda doi cei patru erau in camera mea.
M-Esti bine?
D-Ai patit ceva?
C-De ce tipi?
S-Esti bine?
E-Ma uitam la un film.
M,D,C si SMa uit si eu.
Ne-am uitat la filme pana am adormit.Dimineata ma trezesc cu o durere insuportabila de cap.Observ ca Maik si Sara erau pe jos,iar eu,Denis si Clara eram in pat.Ma duc sa imi fac un dus.Dupa 10 minute ies din cabina.Dar imi dau seama ca am uitat aa imi iau hainele.Perfect.Trag pe mine un halat si deschid usa.Vad ca nu mai este nimeni in camera asa ca decid sa merg dupa haine.Imi iau o pereche de blugi albi si un tricou roz.

În căutarea adevăruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum