De ce?

71 4 3
                                    

Este ora 2 dimineata si eu ma plimb ca o drogata prin oras.Perfect.Am trecut pe langa o casa cu 8 sau 9 etaje.Mi se pare cunoscuta.Nu cred ca se supara cineva daca intru.Ciocan ca o domnisoara manierata ce sunt la usa mai precis ciocaneam ca disperata.Imi deschide usa mama lui Maik.

M.M-Buna,Sofi.

E-Buna dimineata.

M.M-Ce cauti aici la ora asta?

E-Aaaa....pai...nu stiu.

M.M-Poti sa imi spui.

E-Mi se parea cunoscuta casa si am zis ca poate imi aduc aminte ceva.

M.M-Intra.

M-am uitat in toate camerele.Tot ce mi-am putut da seama e ca mama sa e o ciudata.Cum sai ai un mall in casa?WTF!

M.M-Ti-ai adus aminte ceva?

E-Nimic dar va multumesc

M.M-Pentru putin.Vrei un ceai?

Ma doare capul rau.Totul se invarte in jurul meu si fac contact cu pamantul.Ma aflu in aceiasi casa.Eram pe canapea doar ca aveam 4 sau 5 ani,iar mama mea deoarece ii spuneam mami ma intreba daca vreau ceai.Semana leit cu mama lui Maik,iar apoi vine Maik cel mic jos si imi spun ca el ajunge primul la gradinita.

Ma ridic de jos cu ajutoarul mamei lui Maik sau a mea.Nu stiu.

E-Pot sa va intreb ceva?

M.M-Da,cum sa nu?

Inca ma doare al dracu de rau capul dar tot o sa o intreb.

E-Dumneavoastra sunteti mama mea?

M.M-A....pai....uite cat e ceasul.Trebuie sa te culci.

E-Va rog.Spuneti-mi!

M.M-Nu,nu sunt mama ta dar o cunosc.

E-Cine este?

M.M-O sa afli cand v-a fi timpul.

*****

Ma plimb pe strada ne avnd ce face.Ceva e ciudat la mijloc.Nu imi dau seama ce dar stiu ca e.Stai.Peste 3 saptamani incepe facultatea.Ce o sa fac?Asi vrea la facultatea de drept.Acolo o sa dau.Oricum acum am ceva mai important pe cap.Unde o sa locuiesc?

M-Sofi,intoarce-te!Te rog.

E-Nici macar nu te cunosc.

M-Dar ma cunosteai cand erai mica*spune in soapta*

E-Cine esti tu de te cunosteam?

M-Sunt f......fanul tau.

E-Acum ma iei peste picior?

M-Nu pot sa iti spun.Crede-ma!O sa afli cand v-a fi vremea.

E-Cand?Cand v-a fi vremea?

M-Cat de curand.Te rog,intoarce-te.

E-Bine.

M-Super.Apropo vezi ca vei fi la facultatea de drept.Anul I,iar eu sunt anul II.

E-Ok.

Am ajuns acasa,iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa imi fac un dus,iar apoi m-am dus la culcare.

Dimineata

Sunt trezita de razele jucause ale soarelui si niste tipete.Cine naiba tipa la ora 6 dimineata?

M-NU POT SA II SPUN CA E SORA MEA.

C-DACA NU II SPUI TU II SPUN EU.

SA-MAI BINE II SPUI SOFIEI CA E SORA TA.

Ed-LINISTE!POTE AUDE.

Normal ca aud.Doar nu sunt surda.Deci Maik e fratele meu,iar doamna Amalia e mama mea.Dar de ce nu vror sa aflu?

E-AUUUUU...*si cad jos din pat*

Ma doare capul rau.Foarte rau.Pe usa intra Maik si prietenii lui.Ma aflu intr-un parc.Eu cred ca aveam 6 ani.Aici se aflau si restul.Ne jucam,ne intreceam,radeam,cantam.Paream fericita.Dar mai e inca un baiat.Un om imbracat in negru se apropie de noi si ne spune ca o sa regretam ziua in care ne-am nascut si il ia pe acel baiat.Noi fugim la parinti cred.Si ma trezesc dar cu o durere de 100 de ori mai rea.

E-De ce nu mi-ai spus ca esti fratele meu?

M-Doctorul a spus ca daca vei primi informatile repede riscam sa te pierdem si am decis sa iti spunem mai tarziu.

E-Cine era omul din parc care l-a luat pe acel baiat?

M- E o ruda din partea mamei.

E-De ce l-a luat pe baiat si care era numele lui?

M-Nu stiu si se numea Eric.

E-Mai e ceva important de care trebuie sa aflu?

C-Nu.

E-Sigur?

M-Sigur.

E-Auuuu

Ed-Esti bine?

E-Ma doare rau capul.

Sa-Daca vrea sa vorbeasca cu ea?

M-Desteapta lu' peste o doare deoarece a aflat multe informatii prea repede.

În căutarea adevăruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum