Eski Mesele 2

11 0 1
                                    

 Kantine doğru gitmeye başladın. Boş bir masaya oturdun. En yakın arkadaşın olan jung lee sun geldi. "Ne oldu tifi neyin var?" Dedi. Sende "Bir şeyim yok juju..." dedin. Aslında mutsuzdun çünkü herkes senden uzundu ve tek arkadaşın oln jung lee sun'du. O da zaten 3 seneden beri arkadaşındı. Jung lee sun sana tifi derdi sende ona juju derdin. Jung lee sun uzun boylu yakışıklı bir erkekti. Ama sen onu kardeşin gibi bilyordun. "Tifi yalan söylüyorsun! Bana doğruyu söyler misin!? Bak sinirleniyorum. Sinirlenince ne yaptığımı biliyorsun değil mi!?" Jung lee sun sinirlenince seni gıdıklardı. Sakladığın bir şey olursa söyleyene kadar bırakmazdı. "Tamam juju tamam. Bu sug mu suga mı ne o çocuk varya" jung lee sun gülerek "Min yoongiden mi bahsediyorsun." Dedi. Sende umursamaz bir şekilde "Evet o çok gıcık ya." Jung lee sun "Öyle deme kızım lazım olur  ㅋㅋㅋ." Sen jung lee sunun koluna vurdun ve "Dalga geçmesene ya!" Dedin. Jung lee sun gülmekten ölüyordu. Jung lee sunun telefonuna bildirim geldi ve seni yanağından öpüp "Görüşürüm tifi arkadaşlar çağırıyor." Sen "Tamam juju." Dedin. Canın sıkılıyordu sınıfa çıksan o salak suga yüzünden moralin bozulacaktı. Sen düşüncelere dalmıştınki kafana dokundu. Takmadın kesin jung lee sundur diye. "Juju ne oldu neden geldin sen. Hem sen saçıma böyle dokunmazdın sevmediğimi biliyorsun." Dedin." Juju kim lan!?" Bir an irkildin bu suga değildi. Bu.....sugaydı. Sen şaşırdın. Kendini toplayıp "Sanane ya!" Dedin. Suga "Nasıl sanane tek arkadaşın benim sanıyordum!" dedi suga. Sende "Biz senle arkadaş falan değiliz sırık!" Dedin. Suga sırık demene fena şekilde kızmış olacakki masaya yumruğunu vurdu. Çıkan sesle hopladın. "Napıyorsun ya! Neden masaya vurup insanların ilgisini çekiyorsun."dedin. Suga "Beni sinirlendirmeseydin o zaman!" Suga neden buna bukadar kızdı diye düşünürken düşündüklerin ağzından çıkıverdi "Sen buna neden bukadar sinirlendinki" dedin. Suga cevap vermeden kalkıp gitti.

                             Jung lee sun

                             Jung lee sun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Eski MeseleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin