Eski Mesele 3 final

7 0 0
                                    

Zil çaldığı için sende sınıfa çıktın. Suga sana hiç laf atmıyordu. Canın sıkıldığı için ona kağıt atmaya başladın. Suga sana yinede kızmıyordu. Hoca sınıfa girdi ve ders başlamıştı. Notlarını tuttun sugaya baktığında uyuyordu. Zil çaldı ve sonunda öğle yemeği gelmişti. Hemen aşağı inip kantinden tost ve meyve suyu alıp arka bahçeye doğru ilerledin. Arka bahçe okulun önüne göre daha sakin ve rahattı. Etrafa bakındın kimse yoktu. Mutluydun rahatça müzik dinleyip yemeğini yiyebilecektin. Bir tane banka oturup  telefonunu çıkardın ve justin bieber 2U şarkısını açtın ve tostunla meyve suyunu içmeye başladın. Sugada arka bahçeye gelmişti. Seni gördü ve usulca yanına yaklaştı. Ve yanına oturdu. Sen onu hissedince gözlerini açtın. Ve onu gördün. Suga gülümseyerek "Y/N üzgünüm ya çok çıkıştım. Hemde sebepsiz yere kızdım üzgünüm." Sen gülümseyerek "Önemli değil. Olur böyle" dedin. Suga "Beni affettin mi.?" Sen "Affettim suga." Suga gülümseyerek ordan kalktı ve sınıfa çıktı. Sende çıktın. Derslere girip çıktınız. Sonunda okul bitmişti ve sen hemen eve gitmeye başladın. Suga seni takip ediyordu. Sen eve girdin suga adresi öğrendikten sonra arkadaşlarını arayıp eğlenmeye gitti. Kapının zilini çaldın. Kapıyı hizmetçi açtı ve ağlıyordu. Sen "Ne oldu?" Diye sordun. Cevap vermeyince içeri geçip salona doğru yürümeye başladın.Evde bütün akrabaların vardı ve ağlıyorlardı. Sen "Ne oluyor burda!" Dedin. Hizmetçi gelerek "Annaneniz vefat etti efendim. Ve size bir vasiyetname bırakmış buyrun. 

Vasiyetname;

Canım yavrum biliyorum ben vefat ettikten sonra koskoca evde tek başına kalacaksın. Ama korkma ben bir çözüm yolu biliyorum. Bizim dostlarımızın yanına gideceksin. Zaten onlar senim geleceğini biliyorlar. Bu vasiyetnameyi onlarda biliyor çünkü. Onlardan çekinme sakın tamam mı? Sana arkadaşlık edecek biriside var. Onlar seni almaya gelicekler merak etme ve onların dediğini yap. Lisenin bitmesine 1 sene kaldı zaten onlar benim seçtiğim çocukla seni nişanlayıp evlendirecekler. Sakın inkar etme olur mu bu benim senden son isteğim. Arkamdan asla üzülme hep mutlu ol. Emin ol o çocukta seni mutlu edecektir. Kendine iyi bak yavrum....

Annanen           

Senin gözlerinden yaşlar akıyordu. Bağırarak ağlıyordun "Annanem sen gidemezsin!!" Seni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ama nafile seni hastane kaldırdılar. Gözlerini açtığında başında bir adam ile kadın vardı. Kendini topladın ve "Siz annanemin dediği dostlar mısınız?" Diye sordun onlarda "Evet. Bizimle geliceksin ve yaşayacaksın biliyorsun demi kızım." Sen kafanı biliyorum dercesine salladın.

Eşyalarını toplayıp çıktın ve Miho na teyzenin evine gittin. Kapıyı çaldığında karşında duran kişi ile şok oldun. Kapıyı açan sugaydı. Sen şaşırdın. Suga gülerek "Hey girsene artık içeri.!" Dedi. Sen kendine gelerek içeri girdin. Suga sana odanı gösterdi ve aşağı indi. Odaya girdiğinde karşılaştığın manzara karşısında dona kaldın. Duvarlarda hep senin resmin vardı ve küçül bir erkek ile bir kızın sarılırken çekilmiş bir fotoğraf vardı. Sen yakından baktığında bu kızın sen olduğunu anladın dikkatlice incelediğinde bir not gördün notta şöle yazıyordu "Benimle Çıkar mısın küçük prenşeş.?" Sen güldün. Eskiden sen büyüğünce prenşeş olcam diyordum. Ve bu komikti. Kapıya baktığında sugayı gördün. Koşarak ona sarıldın ve "Neden daha önce ilk aşkım olduğunu söylemedin bana.!" Dedin. Suga gülerek "şimdi dedim işte ee cevap¿¿" sen ağlıyordun ve "Evet" dedin. Suga sana sarıldı. Mutluydunuz.



lütfen takip edinn 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski MeseleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin