İlk An

219 8 0
                                    

ENES*
Ailem okulumu değiştirmek de çok fazla kararlı. Babam iyi bir üniversite kazanmamı istiyor. Ama ben YouTube'a daha fazla odaklanmak istiyorum. Vereceğim kararları çok iyi düşünmem lazım. Arzu:
-Eneeeeesssss! Hadi yemeğe!
-Annee ben aç değilim. Yemek yemiycem.
*Enes yatağına uzanır ve vericeği kararları düşünmeye başlar.
"Artık bir karar vermem gerekiyor.Babamın dediği okula gidicem ve iyi bir üniversiteyi kazanıcam."
Bu durumu hemen babamla konuştum o da bu duruma çok sevindi ve yeni okul için işlemlere başladı.
PAZARTESİ SABAHI
Alarmın sesiyle aniden irkildim. Bugün yeni okulumun ilk günüydü. Vlog çekmeye karar verdim. Hazırlandım ve kameralı alıp dışarı çıktım.Okul evimize uzak değildi. 10 dakika sonra okulda oldum. Sınıfına çıkmak için asansöre bindim. Asansör tuşlarından çıkicağım kata bastım. Tam yukarı çıkıyorduk ki asansör durdu. Büyük ihtimalle arzalanmıştı. Etrafına boş bakışlar atıyordum ki yanımdaki kızı sonradan farkettim. İnsanların hızlı nefes alıp verilerinden dolayı buğulanmış olan asansör camına kalpler çiziyordu. Nedense bir anda kıza bakıp kalmıştım."Hayatımda ilk defa bu kadar güzel bir kız görüyorum.Kalbimin atışı neden bu kadar hızlandı? Midemde kelebeklerin uçuştuğunu hissediyorum." Aynaya kalpler çizen kız biran da bana baktı. Gözleri o kadar güzeldi ki gözlerine tutulup kaldım. Asansör çalışmaya başladığında kendime geldim. Sınıfa girdiğim de ders başlamıştı bile ama benim aklım hâla o kızdaydı.
BAŞAK*
Asansörden çıktığım anda herkes etrafıma toplanmıştı. Herkesin ağzında tek bir cümle vardı." Sen Enes Baturla aynı asansörde mi kaldın ohaa!" Enes Batur da kimdi acaba?. Tanımıyordum kimseyi aldırış etmeden derse girdim. Akşam eve gitiğim de kardeşime bugün yaşadığım olayları anlattım. İlk tepkisi herkes gibi olmuştu ama diğerlerinden tek farkı görmediği için inanmamıştı bana. Bende bana Enes Batur'un kim olduğunu göstermesini istedim. Youtuber olduğunu söyledi ilk defa duyduğum için garipsedim. Videosunu açtığında istemsizce sırıttım. Kardeşimin inanması için Enes'e mesaj attım."Selam ben asansördeki kız." Kardeşim Enes Batur'un bana mesaj atıcağına inanmıyordu. Çok fazla geçmeden mesaj geldi. "Selam asansörün camına kalpler çizen kız:)"Böylelikle kardeşime kendimi kanıtlamıştım. Benim için olay burda bitmişti.
ENES*
Asansörde gördüğüm kızın ismi Başak'mış. Hala yüzü gözümün önünden gitmiyor. Mesaj attığından beri kalbim yerinden çıkacak gibi.
*Enes Başak'ı düşünürken uykuya dalmıştı bile. Başak'ın tam tersine Enes için bu olay burada bitmemişti.
.
.
.
.
Umarım beğenmişsinizdir. Hikayenin devamını bekleyin💜

ForEverENBA💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin