Ela Gözler

125 9 0
                                    

Merhaba! 2.Bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz💕!
BAŞAK*
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Dünden beri gelen mesajlardan bıkmıştım. Neden Enes Batur denilen kişi herkes için bu kadar önemliydi? Bir daha görmiyceğim birini bu kadar düşünmem gerekmiyordu. Evden çıktım okula doğru yürürken gelen mesajları okuyordum. Önüme bakmamışım ki birine çarptım. Kafamı kaldırdığım da karşımda ki kişinin daha dün tanıdığım ve hayatımın ortasına oturan kişiydi. Enes Batur Sungurtekin. Nedense yine tutulup kaldı. Bende pardon diyip yoluma devam ettim. Bir anda kolunu biri tuttu. Tabiki Enes'di."Acaba beni rahat bırakıcak mısın?". Tam sözümü bitiricekken gözlerimiz aynı hizaya geldi. Bir anlık bile olsa gözlerinde kaybolmuştum. Bu çocukta beni çeken bi şey vardı. Son 2 günde hayatımı değiştirmişti sanki.
ENES"
Sanki Başak kaderime yazılmıştı. Bugün de yolda çarpıştığım kişinin olması asla tesadüf olamazdı. Olmamalıydı. Çarpıştığımız da nedense donup kalmıştım yine. Kendime geldiğim an peşinden koştum. Kolundan tutup kendime çektim. Nedense o da tutulmuştu sanki. Bir anda gülmeye başladım. Garipsiyen gözlerle bana baktı. Ağzımdan sadece şu kelimeler döküldü"Sence bunların hepsi tesadüf mü?". Bunu diyince güldü. Yanağındaki gamzelerini yeni farketmiştim. O kadar güzeldi ki. Kafamda ki düşünceleri bir kenara attım. Belki bir daha bu şansı yakalayamayacağım için onu kahvaltı yapmaya davet ettim. Beni şaşırtan birşey oldu ve kabul etti. En yakın cafeye yürümeye başladık. Yol boyunca hiç konuşmadık. O yoluna baktı ben ona. İlk defa duyguların çok karışıktı. Galiba ben aşık olmuştum.
BAŞAK*
Kahvaltı yapıcağımız yere gelmiştik. Siparişlerimizi verdik ve sohbet etmeye başladık. Enes tatlı biriydi. Samimiydi. Gülünce kalbim hızlanıyordu sanki. Ama sanırım ben aşık olmaya hazır değildim. Yemeklerimizi yedik zamanın farkına varmamışız ki okula geç kaldık. Enes okula gitmeyip sahilde yürümeyi teklif etti. Ama ben yorgun olduğumu söyleyip eve gittim. Hala gülümsemesi, gözleri aklımdaydı. Ama ben buna hazır değildim. İçimden bir daha karşılaşmamayı diledim ve uyumaya çalıştım.
ENES*
Başak benden uzak durmaya çalışıyordu. Ama nedenini bilmiyordum. Onu fazla zorlamamaliydım galiba. Ama aklımdan çıkmıyor ki. Çok çaresizim. Bugün ilk defa konuştuk, ilk defa bana güldü. İlk defa bir kıza karşı böyle hissettim. Ben gerçekten aşık olmuştum bunu Başak'a söylemeliydim. Ama ne zaman ve nasıl yapıcağımı bilmiyordum.
.
.
.
.
.
Eveett 2. Bölümünde bittii 3. Bölümü yarın paylaşıcam. Okuduğunuz için teşekkürler💕

ForEverENBA💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin