👓Multimedyadaki Mert Sönmez👓🎼🎼Yavuz🎼🎼
Bahar bir anda kuçağıma yığıldı. Bahar'ı kuçağıma alıp odasından çıktım. Oda çıktığımda Mert denen hıyar karşımdaydı.
Mert: Bahar'a ne oldu?
Yavuz: Bayıldı konuşacağına sedye bul.Mert sedyeyi getirdi. Bahar'ı odaya alıp serum taktılar tam yanına giricekken. Erdem Yarbay araradı.
📞Telefon Konuşması📞
Erdem: Alo Yavuz hemen tabura gel.
Yavuz: Emredersiniz komutanım.Bahar'ın yanına girmeden hızlıca tabura gittim. Tabura gittiğimde Erdem Yarbay benimle özel konuşmak istediği için odasına çağırdı.
🔫Yavuz ve Erdem'in Konuşması🔫
Yavuz: Beni emretmişsiniz komutanım
Erdem: Geç otur seninle önemeli şeyler konuşcam.
Erdem: Konu Bahar
Yavuz: Bahar mı?
Erdem: Yavuz Bahar bir teroristtin kızı. Bahar aramızdaki hain olabilir.
Yavuz: Komutanın nasıl böyle bir şey düşünebilirsiniz. Bahar burdaki insanlara yardım ederken canını hiçe sayarken siz böyle bir şeyi nasıl düşünürsünüz?
Erdem: Yavuz tabikide böyle düşün-
Yavuz: Nasıl düşünüyorsunuz? Söyledikleriniz o yola çıkıyor.
Erdem: Yavuz şuan çok sinirlisin. Biraz dinlen daha sonra konuşalım.
Yavuz: TamamErdem Yarbay'ın yanından çıkar çıkmaz Bahar'ın yanına gittim tam oda girceken kapının açık olduğunu gördüm. Mert ile Bahar konuşuyordu durup onları dinledim. Mert biranda Bahar'ın dudaklarına yapıştı.
💉Bahar💉
Biz Mert ile konuşurken birden Mert benim dudaklarama yapıştı. Ben karşılık vermedim ne kadar itmeye çalışsamda beceremedim.
🔫Yavuz🔫
Mert Bahar' ı öperken Bahar hiçbir şey yapmadı. Bizden olmaz doyiyor ama başkasına doyamıyor hanefendi. Ben tam aşağı inceğim zaman Bahar'ın bağırmasını duydum koşarak odaya girdim.
Yavuz: Lan hıyar herif sen benim sevdiğim kadını nasıl zorla öpersin!
💉Bahar💉
Yavuz Mert'e kafa atar atmaz Mert nakavt olmuştu. Ben ağlıyordum biri beni zorla öptü. Yavuz beni hemen kucağına alıp hastanenin bahçesine çıkarttı ama benim ağlamam durmuyordu.
Yavuz: Bahar'ım ağlama
Bahar: Yavuz ben çok özür dilerim.
Yavuz: Ne özürü?
Bahar: Seni sevdiğim halde sana zarar verdim. Ve az ön-
Yavuz: Bahar
Bahar: Yavuz ben kötü birimiyim?
Yavuz: Sen hayatımda gördüğüm en iyi meleksin.Aşık adam kıskanır daha çok sever, ölümüne sever. Ama hiçbir zaman yarı yolda bırakmaz.
🔔Sınır: 10 vote 5 yorum🔔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GÖKYÜZÜ
FanfictionDenizi seversen dalgalarınıda sevmek zorundasın. Ben seni dalgalarınla sevdim. (YavBah)