4. De bar

24 3 0
                                    

Eenmaal aangekomen in de bar vraagt Thomas de aandacht van de barman.

Thomas: ' Yo Nick, we willen wat bestellen.'
Barman Nick: 'zeg het maar.'
Ik hoor iedereen door elkaar roepen.. en in alle dingen die ik hoor zit alchohol.. dus als iedereen heeft bestelt ga ik ook voor iets met alchohol. Ik weet niet precies wat het is, maar iedereen riep het dus ja Why not?😂 bovendien ben ik nu 18. Er is niemand die het me kan verbieden.
~
We krijgen onze drankjes. Ik zie Laila en jade een challenge doen wie hem als eerste op heeft, en ik ben zo geconcentreerd aan het kijken dat ik niet merk dat Thomas ineens naast me staat.
Thomas: 'ewaaa, je hebt ons nog niet verteld hoe jíj eigenlijk heet. Sowww...'
Eva: 'Eva. En bedankt voor het betalen van m'n drinken hé..'
Thomas: 'Nice naampie, maar we bedanken elkaar hier niet, nergens voor nodig want het geld is niet van ons.'
Eva:'wat! Van wie wel dan?'
Thomas: 'geen idee, ik jat het geld van onbekende en trakteer altijd.'
Eva:'okeee?...'

Uiteindelijk nemen we nog veel meer drank. We zijn een beetje dronken, Gehehehe. Thomas gaat zelf reiden. En hij is dronken! Woooooow. Dus we lopen naar de auto, en ik val op de grond. Geen zorgen, het doet geen pijn! Maar om te voorkomen dat ik weer val leun ik op max, tot we bij de auto zijn. Ik stap in en Thomas begint te rijden, onderweg praten we weinig, maar om de een of andere reden is het wel gezellig! OMG ER LOOPT EEN EENHOORN OVER DE WEG! Oh wacht laat maar lezers het was mijn verbeelding, Gehehehe.
~
Eenmaal bij Senna's huis aangekomen geeft Senna ons kleine tasjes. Hier zitten outfits in, ( de outfit van Eva staat op de foto hierboven😊 xx schrijfster) maar ze zijn wel erg zwart. Die van mij is wat zwaarder, maar er zit ook een motorhelm in.
'Het tasje van Eva was eigenlijk voor mezelf bedoeld, maar ja Idc was toch niet mijn geld. Dan koop ik het wel nog eens ofz' zegt Senna. Ik haal mijn schouders maar gewoon op, want ik ga echt niet in discussie met deze mensen!
Uiteindelijk vertrekken Laila en max en zijn we nog maar met z'n drieën.
'Slaapfeestjeeeeee!' Zegt Senna opeens
Thomas en ik kijken elkaar even aan, daarna draaien we onze hoofden terug naar Senna en zeggen we tegelijkertijd: 'is goed!'
Wat kan er nou fout gaan?
________________________________________________________

Ik heb op momio gevraagd of er iemand is die een leuke kaft heeft, en ik kreeg reacties van 2 mensen. De eerste was echt super!♥️ maar helaas paste niet de hele foto in dat vierkant achting iets :'(
Dus probeerde ik de 2e en dit is hem dan geworden🤗 (s.o naar venna en Mayra✨💕🌈🍃)

Xx schrijfster🍃

Ps. De kaft is van venna (;

Mijn leven was perfect, tot ik 18 werd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu