8. Spijt

17 2 2
                                    

-volgende dag-

Pp Senna:
Ik heb Eva nu al 50x gebeld maar ze neemt steeds niet op.. de hele tijd krijg ik voicemail En op WhatsApp heeft ze me geblokkeerd... ik hoop echt dat ze Oke is. Ik ga op Snapchat en kijk naar Eva's profiel enzo. Ook hier heb ik haar al eens gevraagd waar ze is, maar zoals ik al had verwacht heeft ze nog steeds niet gereageerd. Maar ineens valt me iets op.. via Snapchat heeft ze haar locatie ingesteld! Ik kan haar gwn opzoeken en zeggen dat het me spijt!💕 zo te zien is ze in den haag in een hotel. Meteen ren ik naar het station. Omw naar den haag. c:

Pp Eva:
Langzaam word ik wakker. O te zien is Faye nog niet wakker dus grijp ik naar het nachtkastje waar mijn telefoon op ligt. Ik start mijn telefoon op. 50 gemiste oproepen van Senna. Man zij weet ook niet van ophouden he.. maar aan de andere kant had ze wel gelijk.. ze zijn echt niet te vertrouwen..Ik loop naar de kledingkast die ik tijdelijk gebruik en haal er een leuke outfit uit. ( hierboven. Xx schrijfster)
Daarna doe ik wat Make-up op en mijn haar in een hoge staart. Daarna loop ik naar buiten en loop Starbucks in. Ik bestel een koffie en iets te eten en ga vervolgens met mijn bestelling terug naar het hotel. Ik zie dat Faye nog steeds slaapt, dus ik eet in stilte terwijl ik insta check. Snel ontvolg (of hoe je dat ook noemt) ik Max , Thomas, jade en Laila en doe mijn telefoon uit. Ineens word er keihard op de deur geklopt. OMG OMG OMG WAT IS DIT?! Het kloppen blijft doorgaan en ik zie dat Faye het ook gemerkt heeft want ze zit nu rechtop in bed. Ik pak een broodmes uit de la en loop langzaam naar de deur.. snel open ik de deur en word ik meegetrokken door Thomas. Hij sleurt me mee naar buiten en ik laat mijn mes per ongeluk vallen.hij wil me volgens mij weer naar zo'n kroeg brengen en me helemaal vol stoppen met drank, want die richting gaan we weer op. ''HEY! KAPPEN SUKKEL!'' Hoor ik iemand roepen. De stem komt me heel bekent voor... maar ik kan niet zien wie het is. Ik merk dat het persoon Thomas wegduwt en me mee terug naar binnen neemt. Als ik eenmaal in de ogen van het persoon kan kijken zie ik Senna voor me.. ze omhelst me. Zó stevig dat ik niet meer weg kan. 'Sorry...' piept ze. Ik duw haar zacht van me af en knik. 'Je had gelijk.. ze waren echt niet te vertrouwen..Ik pak haar hand vast en ren naar de hotelkamer van Faye en mij. Ik open de deur en zie dat Faye zich al heeft omgekleed. (Voor de mensen die de outfit van Faye willen zien, dit is hem👇. Xx schrijfster)

'Faye, dit is Senna

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Faye, dit is Senna.' Zeg ik en ga op bed zitten. 'Leuk je te ontmoeten, Senna.' Antwoord Faye vriendelijk. Senna knikt en glimlacht 'ja.' Zegt Senna.
Ik start Netflix op en zet de film op waarvan ik toevallig weet dat we hem alle 3 nog niet hebben gezien, maar ons wel leuk lijkt. Want ik had met Senna afgesproken om hem eens te kijken en met Faye gister ook.
We gaan alle 3 op bed zitten en beginnen met kijken. 'Ho jongens wacht ff..' zeg ik en loop naar AH. 10 minuten later kom ik terug met 3 repen milka en voor ons alle 3 wat koffie van starbucks. (Ik ben verslaafd). En met z'n drieën kijken we verder.

_______________________________________________________ sorry dat het zo lang duurde. Ik was inspiratieloos.

Stem?♥️

Mijn leven was perfect, tot ik 18 werd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu