2-3 yıldır beklediğim animeler 2018 yılında çıkmaktadır.Şimdi size bunlardan birkaçını göstereceğim benimle biraz geçmişe geleceksiniz kemerlerinizi bağlayın
Sword Art Online Alicization Arc denen SAO'nun 3. sezonu ile karşınızdayım.2017 yılında movie çıkaran ve bu movie ile bize 3. sezonu duyurmuştur.Alicizatio Arc'ta Kirito, Sword Art Online vakasından beri işbirliğinde olduğu sanal gerçeklik suçları biriminin bir üyesi olan Kikuoka Seijirou'dan Rath isimli özel bir girişimcilik şirketi adına iş teklifi alır. İş tekifi kapsamında Kirito'dan beklenen, geçmişte çıkmış diğer tüm FullDive cihazlarından farklı prensiplerle çalışan Soul Translator isimli deneysel bir 4. jenerasyon FullDive cihazını test etmesidir. Oldukça basit görünen bu iş için Kirito hafta sonlarını Soul Translator ile FullDive'da geçirecektir ve geçirdiği süre zarfındaki hatıraları güvenlik önlemi adı altında bloke edilecektir. Ancak zaman geçtikçe bu iş tanımının Kirito'nun bildiğinden çok farklı amaçları olduğu ortaya çıkacaktır.
Tokyo Ghoul 3.sezon Tokto Ghoul :Re Apayrı bir yerde apayrı bir hikayeyle karşımızda.Araştırmalarıma göre 17 farklı karakter eklencekmiş.1) Haise Sasaki,Kuki Urie,Ginshi Shirazu,Tooru Mutsuki,Saiko Yonebayashi,Kanae von Rosewald,Chie Hori,Nimura Furuta,Shiki Kijima,The Nutcracker, bunlar eklenilecek karakterlerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fanboy'un Notları
FanficBurada ship,bilgi,öneri,teori,anime,manga her şey bu gizli defterde...