Nováčikovia

550 56 4
                                    

Do triedy vošiel náš triedny. Je to drobný, plešatý, tučnučký pán, ale má zlatú povahu. „Tak žiaci, tento rok začneme ako vždy predstavením nových študentov, ktorý pribudnú v našej triede“ povedal. Všetci sa na neho dívali znudeným pohľadom, až na mňa, ja som ho skoro vôbec nevnímala a dívala som sa von oknom.

Premýšľala som nad tým, čo budem robiť po škole. Z myšlienok ma vytiahla opäť Lia. Zatriasla so mnou a uprene sa dívala na môj nechápavý výraz. V tom sa začala smiať. „Prestaň! Čo sa deje?“ spýtala som sa jej trochu podráždene. „Nič, ja len, že za chvíľu prídu nový žiaci. Pozrieme sa, čo to zas bude za ‘‘krásavcov‘‘, či ideš ignorovať okolitý svet ďalej?“ usmiala sa a ukázala hlavou k dverám . „Jasné, že sa na nich pozriem“ začala som sa po tichu smiať a ona so mnou.

V tom do triedy prišli dvaja chalani a jedna baba. Vyzeralo to tak že sa poznajú, ale to je blbosť, keď sa každý so svojou rodinou prisťahovali z iných miest. Môj pohľad upútal jeden z nich. Má čierne vlasy nagélované do všetkých strán, jasno-modré prenikavé oči a nádherný úsmev. Je dosť vysoký a má dokonale vypracované telo.

„Tak sa nám predstavte“ vyzval ich pán Hilton. Z radu žiakov vyšiel chlapec s blond vlasmi a modrými očami. „Ja som Dennis Bander a prisťahovali sme sa z Miami“ povedal a vykročil smerom k voľnej lavici. Nezpustil pri tom však pohľad z Willa. Nechápavo som si ho prezrela. Sadol si do lavice pred ním. V tom som započula hlas toho dievčaťa, tak som otočila hlavu naspäť k tabuli. "Ja som Tania Laurent" usmiala sa a zamierila si to k Dennisovi. Posadila sa vedľa neho a prehodila si svoje orieškové vlasy na bok.

V triede ostala len jedna voľná lavica zabudnutá úplne vzadu, všetkým naháňala strach. Pri prezeraní učiteľovho výrazu, som zbadala ako sa môj čiernovlasý objekt pohol. Ostal tam ako posledný. Bol taký tajomný, tak zvláštny a tak ..no proste dokonalý. Spravil krok do predu, pozrel sa na mňa a nahodil šarmantný úsmev. Všimla ako sa Lia pozrela na mňa a späť na neho. Ďalej som už nič okrem neho nevnímala. "Ja som..."

Takže, je tu ďalšia časť a ospravedlňujem sa za chyby! :) a za to, že tak často nepridávam časti :/ Dúfam, že sa vám časť páči a prosím o váš názor :) prípadne votes :3 

VýnimočnáWhere stories live. Discover now