„Ja som Michael. Michael Smith“ povedal a pohol sa smerom k lavici, ale svoj pohľad zo mňa stále nespúšťal. Keď prechádzal okolo, zacítila som jeho vôňu. Je taká zvláštna. Úplne ako vanilka. Hlboko som sa nadýchla a opäť vtiahla tú sladkú vôňu do seba. Sadol si. Svoju pozornosť som sa snažila premiestniť späť na učiteľa, ale nešlo to. Po chrbte mi prebehli zimomriavky. Desilo ma vedomie, že ma stále sleduje. Cítila som na sebe jeho pohľad. Zároveň to vo mne prebúdzalo zvedavosť, veľkú zvedavosť.
Z tranzu ma prebral učiteľov hlas ako volá moje meno.
„Ehm. Prosím?“ spýtala som sa, keď som začala normálne vnímať okolie.
„Prevedieš tu našich nových študentov. Spolu s Liou ich máte na starosti“ povedal.
„Samozrejme“ odpovedala Lia aj za mňa. Otočila som sa na ňu s nechápavým pohľadom.
„Čo to pre boha robíš?“ spýtala som sa jej po tichu, aby to ostatní nepočuli.
„Ale no tak. Bude to sranda. Nový ľudia rovná sa nový priatelia, nie? A nehovor, že si si nevšimla ako sa na teba všetci dívali. Mali by sme ich spoznať“ odpovedala mi rovnako potichu.
„Veď práve. Desí ma to,“ preletela som pohľadom po všetkých troch „mám z toho taký divný pocit.“
„Kľud dievča, bude to v pohode uvidíš. Koľko krát som sa v takýchto veciach mýlila?“ pozrela sa na mňa s významným pohľadom. Sklonila som hlavu.
„Nikdy,“ odpovedala som.
„Tak vidíš“ snažila sa ma upokojiť.
Otočili sme sa späť k tabuli.
„....Takže to by asi tak malo byť všetko. Keďže je prvý deň školy, nejdem vás tu zdržovať nejakými pravidlami. To si preberieme zajtra. Môžete ísť domov. A Ember a Lia, nezabudnite ich tu aspoň trochu previesť“ povedal pán Hilton.
Všetci sa začali zdvíhať zo stoličiek a postupne vychádzali z triedy. Will odišiel so Sofie a Angie sa ponáhľala po brata do školy. S Liou sme počkali na nováčikov, chcem to mať čo najskôr za sebou.
Po veľmi dlhom čase nová časť ! :D Prepáčte za to, že som nič nepridávala, ale nejak nemám čas no. Viem, že je táto časť dosť krátka, ale nestíham :) dúfam, že sa vám aspoň bude páčiť.
BẠN ĐANG ĐỌC
Výnimočná
Lãng mạnAhojte toto je môj prvý príbeh :) takže no dúfam, že sa vám bude páčiť.