~third~

1.3K 96 36
                                    

A je to tu. Tvůj první den na táboře. Bylo by to fajn, kdyby ten velký den nezačal pohledem na tvého idola v trenkách. Ne, že by se ti ten pohled nelíbil, bylo to v tom, že jsi zrudla, a s otevřenou pusou na Finna koukala.

"Brýráno. " usmál se chlapec směrem k tobě.

"A-ahoj. " šeptla jsi. Pohled ti spadl na jeho břicho. Neměl ho nijak vypracované, ale břišáky se tam rýsovaly. Rychle jsi odlepila pohled, popadla věci na oblečení a vyběhla do koupelny. Zabouchla jsi dveře a opřela se o ně zády.

Když jsi se oblékla, udělala sis ranní hygienu a odešla z koupelny. V pokoji byla jen Kristin, která se zrovna chystala na snídani.

"Čekám jenom na tebe. " usmála se a chytla tě kolem ramen. Šly jste ke stanu a sedly si k Elis. Rozhlédla ses, za účelem, najít Finna. Seděl u stolu s nějakou zrzkou, brunetou a třemi kluky.

"Calebe! " zakřičela bruneta a jeden z chlapců schytal pohlevek.

"To byl kompliment, Millie. " zasmál se Caleb. Millie se usmála a chytla zrzku kolem ramen.

"Neměl bys skládat komplimenty Sadie? " usmála se brunetka. Všichni se zasmáli a tys odlepila pohled. Všechny jsi je znala. Aby taky ne, když jsou nejlepší přátelé s Finnem.

Shipujete je mezi sebou? Mě se líbí Fadie, a Foah, ale nejsem nějaká shiperka😂nesnáším Fillie a Jillie😣

That boy, who stole your heart (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat