~eighth~

1.1K 84 4
                                    

První točil nějaký kluk, co se později představil jako Marcus. Padlo to na Millie. Marcus se zlomyslně usmál.

"Pravda nebo úkol? " zeptal se a přisedl si o kus blíže.

"Úkol. " Millie mu věnovala úsměv.

"Takže, slyšel jsem, že chodíš na pooldance, " Marcus se nepřestával usmívat. Mill jen kývla. "Zatancuj mi na klíně. " řekl a nadzvedl obočí. Všimla sis, jak jí spadl úsměv. Sice neochotně, ale splnila úkol. Když točila Millie, padlo to na jistého Ivana. Ten točil, a padlo to zpátky na Marcuse. Když točil on, padlo to na tebe. Už teď ti došlo, že to nevěstí nic dobrého. "Y/N, pravda nebo úkol? "

Zpanikařila jsi. Pokud řekneš úkol, přikáže ti něco úchylného, když řekneš pravdu, zeptá se na něco úchylného. Co je lepší? Nakonec sis zvolila úkol. (jsem si poměrně jistá, že by si to tu zvolilo tak dvacet procent lidí😂ale chápejte mě, drama😂)

"Dej mi pusu. " usmál se. Opravdu sis měla zvolit pravdu...

"Dávají se fanty? " ozval se Finn. Všichni, včetně tebe se na něj koukli. Marcus, stále s poťouchlým úsměvem, zavrtěl hlavou. Finn si povzdechl, stejně jak ty. Po čtyřech jsi došla k Marcusovi. Naklonil se k tobě. Nakonec jsi spojila vaše rty.

"Pánové, ta líbá jak ďábel! " vykřikl. Trošku jsi zčervenala.

Ahoj, drazí človíčkové! Pro dnešek poslední kapitola, ale k vedlejší knize přibude/přibudou😂😏tak ENJOY!
-Wolfhard💐

That boy, who stole your heart (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat