Vešla jsi do areálu. Zdál se být opravdu velký. Bylo tam více jak dvacet chatek, velký stan a jedna zděná budova. Všude běhaly děti. Nejmladší se zdály kolem dvanácti let. Pomalu jsi mezi nimi kličkovala až k té zděné budově. Byla sis celkem jistá, že tam je ředitelna, či tak něco.
Ani jsi tam nestihla dojít, a cestu ti zastavil muž. Na hlavě mu tancovaly dolouhlé vlasy, které mu však z velké části kryla rasta čepice. Vypadal mile.
"Ahoj, já jsem Jeff. Prostě Jeff, nic víc, nic míň. Jen Jeff. Ty jsi? " usmál se a už k tobě napřahoval ruku.
"Y/N. " řekla jsi a s úsměvem na tváři ruku přijala. S radostí ti potřásl, vzal tě kolem ramen a vedl areálem. Ukázal na stan, a prohlásil, že slouží jako jídelna.
Dovedl tě k chatce číslo devět a otevřel dveře. Byla tam palanda, obsazená dole a pak manželská postel, obsazená z jedné poloviny.
"Ahoj, jsem Elis, a tohle je Kristin. " představila sebe a brunetku černovláska.
"Jsem Y/N, ráda vás poznávám. " usmála ses.
"Vyber si postel. " ukázala vedle sebe a následně na horní část palandy Kristin. Ty ses bez váhání vrhla k palandě. Všechny jste se zasmály.
Když došlo k večeru, zjistily jste, že další spolubydlící je chlapec. Bylo to velmi nezvyklé, jak prohlásila Elis, ale tobě to nepřišlo divné, nikdy předtím jsi na táboře nebyla, takže jsi netušila, jak to tu chodí.
Vešel Jeff a zářivě se usmál. "Je mi líto, že budete s chlapcem, je to výjmečná situace, nikdy předtím se nám to nestalo. " řekl poněkud nejistě. "No ale každopádně, toto je Finn Wolfhard. "
V tu chvíli jsi měla pocit, že jsi přestala dýchat.
Já bych asi přestala😂😂
ČTEŠ
That boy, who stole your heart (DOKONČENO)
Fanfic(TY • FINN) Možná, že je to jen letní tábor, ale je tam on. Ten kluk, co tak často vystupuje v tvých snech, a ty s ním teď strávíš dva týdny. Ale ty jednou skončí, a ty ho možná už nikdy neuvidíš...