A diary of a FOOL

46 2 1
                                    

Lieve Dagboeklezers,

Hi ik ben "Maaike" (iedereen heeft een schuilnaam), ik ben een meisje van 14 jaar oud en ben tot over mijn oren verliefd op "Jason". Ik zit op een creatieve school in A'dam. Ik ga volgend jaar naar de 3de. Ik heb 2 bff's: "Lisa" en "Liv". Ik heb 1 zusje van bijna 12 "Veerle" en een halfzusje van een paar weken oud genaamd: "Amy". Mijn ouders zijn dus gescheiden, waar ik geen probleem mee heb. Als zij gelukkig zijn ben ik dat ook.

Mijn vader "Coen" is hertrouwd met mijn stiefmoeder: "Jip" ongeveer een jaar geleden. Mijn moeder "Anne" daarentegen gaat binnenkort (zegt ze) haar vriendje dumpen.

Ik en mijn moeder hebben een hele sterke band. Ze is misschien mijn moeder maar ze voelt als mijn vriendin. Ik vertel echt ALLES aan haar... Nouja misschien niet álles maar wel veel.

Ik ga daarentegen wel alles aan jullie proberen te vertellen. Dat gaat ook makkelijker aangezien het toch anoniem is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ik zal mijn best doen zoveel mogelijk gekke dingen te beleven als ik maar kan om het nog wat grappiger te maken. maar daar hoef ik volgens mij niet zoveel mijn best voor te doen. Ik ben namelijk anders dan anderen.... ik ben namelijk gestoord ;P!

Ik ben een beetje mollig en mijn natuurlijke kleur haar is blond. Niet dat

mooie glanzende lichte blond, maar eerder een doffe goudblond. Mijn haar hangt ongeveer ter hoogte van mijn oksels en het is een beetje golvend/krullerig. Nu zal je vast denken nou dat is vast een dikke lelijke troela. Maar ik ben niet lelijk. Alhoewel...... Ik ben in elk geval niet zo zeker over mezelf en ik heb soms wat tips nodig. Willen jullie mij helpen? Het zou veel voor mij betekenen.

Ik zet aan het eind van elk hoofdstuk trouwens twee stellingen een

JA/NEE-stelling en een

ANTWOORD/VRAAG-stelling

Ik hoop dat jullie mijn dagboek leuk vinden!

Stelling #1:

Vinden jullie dit idee leuk?

JA

NEE

Stelling #2:

Wat wil je nog meer van mij weten?

...................................................

XxxMaaikexxX

Ps. Dit is dus geen zelfbedacht verhaal maar een echt dagboek. kusjes

A diary of a FOOLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu