OMFG!

20 1 2
                                    

Lieve Dagboeklezers,

Vanmorgen werd ik wakker om ongeveer een uur of zes. Ik wachtte tot mijn familie een beetje wakker werd en ging lekker onder de hete douche staan. Mijn moeder kwam naar mijn kamer toe en vertelde me dat ze het had uitgemaakt met haar vriend. Dus ze heeft het toch uitgemaakt denk ik.

Ah ik heb geluk vandaag, Engels valt uit dus dat betekent een tussenuur. Heerlijk nu alleen (zoals ik dat noem) no-brain-vakken. Snel trek een baggy broek, een strak schirtje en een pet aan. Ik doe mijn make-up een beetje (mascara, eyeliner, klein beetje oogschaduw en wenkbrauwpotlood) en ik ga naar beneden. Ik eet wat, maak mijn huiswerk af en klaar om naar school te gaan. Buiten wachten "Max" en "Odile". Zij fietsen altijd met mij mee.

Na veel lol met Lisa en Liv en nog wat gebloos naar Jason ga ik naar huis. Thuis blijf ik lui naar MTV kijken tot half 5. Ik zoek mijn telefoon, trek mijn jas aan en stap op de fiets. Ik fietste naar mijn Toneel-les. En nu komt het spannende/schamende gedeelte.....

Ik speel een oma en ik moet in een soort van musical spelen (in het toneelstuk dan). Ik kreeg een solo en ik moest (op mijn echte best) opera zingen of playbacken. Ik mocht kiezen. Ik met mijn stomme hoofd en motto heb gekozen om echt te zingen. En deels voor jullie, mijn motto is by the way: "Omdat het kan!"(oftewel een soort YOLO). Dus ik kom trillend thuis. Dit wordt een heuse belevenis! Blijf lezen!

Stelling #1:

Vinden jullie het al een beetje spannend?

JA

NEE

Stelling #2:

Wat zouden jullie in mijn schoenen doen als je gevraagd werd om te zingen of playbacken?

.......................................................

XxxMaaikexxX

Ps. Zoooow zenuwachtig!!!!!

A diary of a FOOLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu