Arabamın kapısı açıldı ve inip bir sigara yaktım;adam korkutma,öldürme ve iç toplantıları yaptığımız hangara yürüyordum bir anda o duygu yüklü anılarım geçti gözümün önünden sanki bir film şeridi gibi.
O yıkık çocukluğum; sıcak da şu satardım hiçbir zaman gasp hırsızlık gibi bir olaya kalkışmadım Allah'a şükür şerefli bir yaşamı seçmistim daha 12 13 yaşlarında sonra memleketim olan Konya'ya geldim ve çalıştım ve birkaç yıl içerisinde burdayım bu konumdayım çok şey kazandım bu geçen küçük yıllar içerisinde ama birşey hariç DUYGULARIM maalesef artık hayatımda duygu diye birşey yoktu ve AŞK bunun olmamasına sevindim çünkü hiçbir zaman aşk tarafında kazanan olmadım her neyse...
Ben:Adamı getirdiniz mi buraya Furkan!
Furkan: Getirmişler abi...
İçeri girdim ve hangarın ortasında bir tabureye oturmuş beni bekliyordu Hakan Kılıç Prestij gece kulübünün patronu ben aylık 5000 lira haraç alırdım Hakan'dan fakat bu ay kulağıma bir söylenti geldi klüp de eroin ve kokain satıldığını duydum ve bir haber gönderdim buna eğer bu söylenti doğruysa mekanı başına yıkarım dedim bunun üzerine Hakan bey bana rest çekmiş haraç da vermiyecekmiş ulan güldürdü beni PİÇÇ!! burda biraz hırpalanmış ve korku dolu gözlerle bana bakıyordu acizlik yüzünden akıyordu.
Hakan:Niye getirtdin beni buraya?
Ben:Ben sana anlatayım Hakancım bu ayki haraç ve mekanında satılan kimyasallar!
Hakan:Sen polismisin devletmisin kardeşim
Ben:Ulan poliste benim devletde benim bu ülkede senin gibi orospu çocuklarının hakkından para cezası veya 3 5 aylık hapis cezası gelmez!!!
Hakan:Peki aylık 15 bin lira haraç veriyim işime karışma
Ben:Zibidi zaten cezanı kestim 15 bin lira haraç vereceksin ve orada kimyasal satılmayacak ve bu konuyla alakalı bı kelime itirazın olursa kafana 9 milim kurşunu yersin!
Hakan başını sallayarak: tamam dedi ve çıktım arabama binip eve gittim ha bu arabada hiç bir zaman şoföre arabamı sürdürtmem öyle konularda mütevaziyim odamı kendim toplarım bazen kendi yemeğimi kendim bile yaparım.
Her neyse 5 dakikalık bir yol gittik den sonra eve geldim,bir duş aldım yemek yedim biraz kitap okudum namazımı kıldım ve yatdım.
ALLAHU EKBER ALLAHU EKBER
ALLAHU EKBER ALLAHU EKBER
sabah ezanı ile uyandım abdestimi aldım namazımı kıldım ve biraz Kur'an okudum sonra kahvaltımı yapıp fitness salonuna gittim çok yoğun bir antrenman sonrası eve gelip duş aldım ve çarşıya çıktım arabadan indim ve telefonum çaldı
"Alo,alo kimsin"
-Hakan Kılıç ben katilin!!!
Birden telefonu kapattım ve korumalara emir verdim sağa sola bakındık etrafta şüpheli hiçbir şey yoktu son anda karşı apartmanın çatısındaki keskin nişancıyı gördüm ve ...
Sol omuzumu bir kurşun sıyırmıstı hemen arabaya attım kendimi birden çatışma büyüdü onlarda baya çoğaldı bende bizimkileri arayıp adam çağırdım ve 25 dakika sonra ses kesildi Allah'a hamdolsun hiçbir adamımın kılınan zarar gelmemişti ve kimsecik kalmamıştı etrafta fakat o ne yerde uzanmış adeta bir ceylan yavrusu bizzat ben gittim yanına onu kucakladım gözler koyu kahverengi ve hafif çekik kirpikleri çok güzel ve uzun kaşları yay gibi küçük burun ve çeneye doğru gittikçe hafif incelen yüzü ama banane lan bunlardan!!
Kızı arabaya koydum ve eve götürdük doktor geldi ve ikimize baktı benim durumum gayet iyiydi fakat kız biraz sızlanıyordu tabi kadın bünyesi ben ona Karşı mahcubiyet duyuyordum ve özür diledim masumiyetle o korkmuş şaşırmış bir şekilde olanları anlamaya çalışıyordu bütün olanları anlattım saldırıya uğradığımızı vesaire ismini sordum sonra.
-Suna
+Ahmet
-Mafyamısın niye saldırdılar size?
+Yok mafya demeyelimde düşmanı çok olan birisiyim.
-Hmm anladım fakat benim ailem beni çok merak edecek saat kaça geldi!
+Peki ben bırakıyım istersen seni ama bı yemek yiyelim istersen?
-Yok üzgünüm geç kaldım baya
+Peki ben bırakayım seni
Arabaya bindik ve Suna'nın evine gidiyorduk.
Ben:Gerçekten özür dilerim yemekte ikram edemedim hakkını helal et
Suna:Yok sorun değil senin bir suçun yok ama gerçekten çok korktum.
Ben:Peki ama seninle bir daha görüşebilir miyiz?
Suna: Bilmiyorum senin gibi birisinin hayatında ne kadar akılda kalıcı olabilirim ki.
Ben:Peki numaranı ver istersen
Suna:05****354**
Suna:Şu sokağın sonundaki ev benim evim.
Ben:Tamam
Durdum ve inip Suna'nın kapısını açtım.
Ben:Dur yardım edeyim.
Suna:Yok ben kendim inerim.
Derken yarı kucaklama gibi birşey yapıp kapının önüne götürüyordum
Suna:Aaa dur yapmasana biri görür delii.
Ben:Tamam tamam indiriyorum
Suna: Hoşçakal
Ben: Hoşçakal 🙋
Bindim arabama ve eve doğru yol aldım aklımda bazı düşünceler vardı ben birine mi aşık oldum bunu nasıl yaparım kendimle çelışıyordum resmen o Hakan piçi aklımdan bile çıkmışken ama ne bileyim bir yanım Ahmet Şafak Reisler de sever çalıyordu diğer yanım daha olayın etkisinden kurtulamamıştı
Her neyse bir sigara yaktım ve yoluma devam ettim.Arkadaşlar ilk bölümü beğendiysen iz yorum ve vote atın ikinci bölüm çok yakında!!!Yeni bölüm yayımlandı bu arada Ban bir kaç bölüm şans tanıyın acemiliği atmam için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYANIN AĞZINDAN ✍
ActionHİKAYEDE ANLATILANLARIN HEPSİ YAŞANMIŞTIR VE GERÇEK HAYATTAN ALINTIDIR FAKAT İSİMLER UYDURMA DIR