CITIES: SKYLINES SZATAN EROTYKA - Stolica Szatana, można zrobić wielkie imperium miejskie dla Prezydenta Piekła jakim jest szatan wielki nieuśmiechnięty. Jest to kurwa złe, bo szatan nie zasługuje na swoją stolice tylko papież i jest biały Watykan piękny ww malowniczych Włochach a nie szatańskie gry o złych nawykach można robić gej porno herbaciarnie oraz kluby masowych działań erotycznych, do których za młodu satan chodził i tam robił nielegalności.
THE SZATAN 4 - ZABIJ DOBRYCH LUDZI W BASENIE I SIĘ CIESZ DZBANIE XDXDXDXDXDXD
To jest ochydna gra. Po prostu nawet nie ma co o niej pisać każdy się jej boi bo to zło jest złe niestrzeżone ma granice skończone. Tworzy się np. kucharzy którzy chcą pokonać innych kucharzy w bitwie na bardziej zepsutą prawilną polską potrawę. No po prostu kurwa nie.
geje niewychowane symbolizują wolność seksualną. niech wracają do swojej pogańskiej ameryki gdzie życia i śmierci nie ma.
ZMUTOWANE ŻÓŁWIE 2
Znane pod nazwą World of tanks. Są tam żółwie powiększone przez moc szatana. Nie podoba mi się to bo to są wolne wojny z użyciem noży i krew i niewolnictwo zwierząt w tym jest że walczą ze sobą promuje to zło śmierć i epdalstwo. Każdy kto w nią gra zginie z rąk męży słowiańskiego żywotu.
potężny żółw macha swoim ognistym penisem ciach ciach