Evden okula doğru yürüyordum
Yine etrafında kızlar vardı bu benim canımı yakıyorduBen 7 yıldır okulumuzun popüler çocuğu bedirhana aşıktım .Fakat
ona hislerimi aciklayamiyordum
Yanımdan geçse kalbim o kadar hızlı atiyorduki onun la konuşmaya fırsat arıyordum ama
Etrafında hep kızlar vardı ,bugün kesinlikle onunla konusucaktim. Ona tum hislerimi anlaticaktim ona ne kadar aşık olduğumu, onu yılardır sevdiğimi, kokusuna aşık olduğumu, hepsini söylemek istiyordum. Ama korkuyordum ya hayır derse ..Ahh bunu düşünmek dahi istemiyorum ...
Ders zili çalmıştı ve aynı sınıftay dik hep arka sıralarda oturup ders boyu uyurdu , bazen ise pencereden dışarıyı izlerdi okulda çok rahatti ,babası okulun sahibiydi. Ve cok zenginlerdi, bundan dolayı hocalar birşey demezdi , ben ise bursluydum ve buradaki insanlar burslulari küçümser diler...
Teneffüs zili çalmıştı kantine doğru ilerlerken Bedirhan 'in arkadaslarindan Berk "duvarlara tutunun deprem oluyor " hepsi üstüme güldü bedirhan'da gülüyordu okadar canım acıdı ki anlatamam ...Evet kilolu kızdım gozluklerim ve dış tellerim vardı ve insanlar dış gorunusumle dalga geçiyorlar di .
Ama pek takmiyordum. bedirhan'in gülmesi gerçekten canımı yakmıştı hızlı adımlarla
Kantinden uzaklaşıp okulun bahçesin deki bir banka oturup agladim . Ders zili çalmıştı ama derse girmedim aya kalkıp okulun
Çıkış kapısına doğru yürüdüm
Ellerimi cebime koydum, 5 kuruş dahi param yoktu mecburen yürüyerek eve gittim .
Babam ben küçükken trafik kazasında öldü .
Ve hızlı arabalardan çok korkardim babamın ölümü aklıma gelirdi .
Yolda birine çarptım boyu uzun olduğundan bakislarim yukarıya doğru kaydı karşımdaki baya yakışıklıydı gözlerimin içine bakarak "birseyin var mı ?"dedi cevap vermedim eve doğru koşarak gittim odama girip kapıyı kilitleyip saatlerce ağladım .
UMARİM BEGENİRSİNİZ
DEVAMİNİN GELMESİNİ İSTİYORSANİZ YORUM VE OY ATİN 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlumusun ?
Teen FictionArkadaşları tarafından kucum senen Kizin hikayesi +18 buluna bilir şimdiden uyarayim