3.bolum

2.1K 22 16
                                    

Yavaşca kollarımı çektim bı kaç saniye yüz yüze baktık ve bı anda telefon çaldı yanımdaki tanımadığım oğlan ayağı kalkıp bana " telefon görüşmesi yapıp hemen gelicem  bir yere ayrılma" demişti . Bende hafifçe başımı sallayip, tamam dedim...

Benden uzaklastiginda hemen koşar adımlarla, eve doğru gittim.

Eve gittiğimde annem bana
"Neden Okula gitmedin?hem neredeydin sen!? kaç kere seni aradım "dedi..

Bende cevap vermeden,odama doğru ilerleyip ,kapıyı kilitledim.. Saatlerce çıkmadım.. 2 saat sonra annem kapıyı çaldı " Açelya kapıyı ac kızım.. neden böyle yapıyorsun" dedi sesinde hüzün vardı kapiya doğru ilerleyip "anne,ben iyiyim ..lütfen gider misin "ses gelmedi merak edip kapıyı açtım

Annemin gözleri dolmuştu o an annemi o şekilde görünce sanki  icime kaynar sular döküldü anlatamam.  benim yüzümden üzülmüştü ve bu çok canımı yakmıştı "anneme sıkıca sarıldım "lütfen anne benim için üzülme ben iyiyim "annem ellerimi tutup yatağa oturmami sağladı

"Neden böylesin açelya? neden her okuldan döndüğünde yüzün bin bir parça eve dönüyorsun? biri sana birşey mi yaptı ya da birşey mi söyledi " o an herşeyi anneme anlatmak istedim insanlara olan kırgınlıklarimi , kızgınlıklarimi, sessiz kaldım..

Annem ise benden cevap bekliyordu ama artık içimdeki bu acıyı birine anlatmak istiyordum fazlasıyla yanlizdim hiç arkadaşım yoktu hiç kimse benimle konuşmuyordu tek arkadaşım sırdaşım annemdi ve olan biteni anneme anlattım..
Ben anlattıkça içimdeki hüsranı, annem sessizce ağlıyordu bunları anlatırken birazda olsa iyi hissetmiştim  kendimi ,annem ise beni kendine doğru çekip , sımsıkı sarıldı..

Umarım beğenirsiniz ..oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Devaminin gelmesini istiyorsanız yorumda belirtin..

Mutlumusun ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin